תשובה אחת
בוחנים אותך בכל מיני מבחנים-
משימת "שטח" כביכול כדי לבדוק כושר ומנהיגות- חשוב לבלוט, אבל לא להשתלט על המשימה
הרצאה על נושא שמעניין אותך- בערך 3 דקות (אני לא בטוחה שזה שלוש, כדאי לברר) של הרצאה על תחביב/ תחום עניין/ תנועת נוער וכו', מומלץ לשלב איזשהי פעילות קבוצתית, והכי חשוב- לא לחרוג מהזמן המוקצב. אני חשבתי על נקודות להרצאה בבית כדי שאני לא אשכח ושאני אדע על מה אני מדברת (:
הרצאה עם הפרעה- נותנים לך טקסט על איזשהו נושא וכמה דקות לעשות לך נקודות ואז אומרים לך שתסבירי לקבוצה על מה היה הטקסט, ותוך כדי המדריכות מפריעות לך. חשוב- לא להוציא אותן מוץ לחדר, הן רוצות לבדוק איך את מתמודדת עם המצב. תגידי להן משהו בסגנון של " זה מפריע לי, עכשיו אני מדברת, זה לא מכבד לא אותי ולא אותך, כשאני אסיים לדבר תוכלי לעשות מה שאת רוצה"
מבחנים פסיכוטכנים- דומים לצו ראשון, אני לא זוכרת יותר מדי מה בדיוק, הייתי ביום המאה לפני שנה..
דינמיקה קבוצתית- נותנים לקבוצה לבנות משהו מקוביות. זה משהו מוזר כזה, אין לי מושג מה הם בדקו שם..
סימולציה- את יושבת ליד שולחן מול מדריכה והיא נותנת לך לקרוא כרטיסיה של מצב מסויים לא נעים, כאשר את מגלמת דמות אחת והיא את הדמות השניה (למשל- את מדריכה בצופים ואת צריכה לבשר לחניכה שלך שהחלטת לא לשלוח אותה לקורס מדצ"ים למרות שזה היה החלום שלה, וכל מיני כאלה בסגנון..) המדריכות ממש נכנסות לזה, אל תתרגשי, תנסי למצוא פשרה, אבל אסור לך לוותר (למשל- אסור לך לוותר ולהגיד שתשלחי את החניכה בכל זאת, אבל את יכולה לחרטט ולהגיד שלא שלחת אותה כי את מייעדת אותה להיות אחראית טיולים בשבט או איזשהי שטות כזאת)
יש עוד איזשהי משימה עם טיל וגולה, אבל לא עשיתי אותה אז אין לי מושג מה זה..
מקווה שלא שכחתי כלום ושעזרתי לך (:
בהצלחה!
משימת "שטח" כביכול כדי לבדוק כושר ומנהיגות- חשוב לבלוט, אבל לא להשתלט על המשימה
הרצאה על נושא שמעניין אותך- בערך 3 דקות (אני לא בטוחה שזה שלוש, כדאי לברר) של הרצאה על תחביב/ תחום עניין/ תנועת נוער וכו', מומלץ לשלב איזשהי פעילות קבוצתית, והכי חשוב- לא לחרוג מהזמן המוקצב. אני חשבתי על נקודות להרצאה בבית כדי שאני לא אשכח ושאני אדע על מה אני מדברת (:
הרצאה עם הפרעה- נותנים לך טקסט על איזשהו נושא וכמה דקות לעשות לך נקודות ואז אומרים לך שתסבירי לקבוצה על מה היה הטקסט, ותוך כדי המדריכות מפריעות לך. חשוב- לא להוציא אותן מוץ לחדר, הן רוצות לבדוק איך את מתמודדת עם המצב. תגידי להן משהו בסגנון של " זה מפריע לי, עכשיו אני מדברת, זה לא מכבד לא אותי ולא אותך, כשאני אסיים לדבר תוכלי לעשות מה שאת רוצה"
מבחנים פסיכוטכנים- דומים לצו ראשון, אני לא זוכרת יותר מדי מה בדיוק, הייתי ביום המאה לפני שנה..
דינמיקה קבוצתית- נותנים לקבוצה לבנות משהו מקוביות. זה משהו מוזר כזה, אין לי מושג מה הם בדקו שם..
סימולציה- את יושבת ליד שולחן מול מדריכה והיא נותנת לך לקרוא כרטיסיה של מצב מסויים לא נעים, כאשר את מגלמת דמות אחת והיא את הדמות השניה (למשל- את מדריכה בצופים ואת צריכה לבשר לחניכה שלך שהחלטת לא לשלוח אותה לקורס מדצ"ים למרות שזה היה החלום שלה, וכל מיני כאלה בסגנון..) המדריכות ממש נכנסות לזה, אל תתרגשי, תנסי למצוא פשרה, אבל אסור לך לוותר (למשל- אסור לך לוותר ולהגיד שתשלחי את החניכה בכל זאת, אבל את יכולה לחרטט ולהגיד שלא שלחת אותה כי את מייעדת אותה להיות אחראית טיולים בשבט או איזשהי שטות כזאת)
יש עוד איזשהי משימה עם טיל וגולה, אבל לא עשיתי אותה אז אין לי מושג מה זה..
מקווה שלא שכחתי כלום ושעזרתי לך (:
בהצלחה!
באותו הנושא: