31 תשובות
צריך לבנות פה מערכת משוואות, אני אעבוד עליה בנתיים ואכתוב בתשובה הבאה..
x= קילוגרם עגבניות.
y= קילוגרם מלפפונים.
מערכת המשוואות היא-
5x+3y=42)
8x*115/100+4y*65/100=65.6)
זאת מערכת המשוואות, אני יכול לפתור לך אם תרצה.
y= קילוגרם מלפפונים.
מערכת המשוואות היא-
5x+3y=42)
8x*115/100+4y*65/100=65.6)
זאת מערכת המשוואות, אני יכול לפתור לך אם תרצה.
עגבניות לאחר עליה:
100+15=115:100= 1.15%*5
100+15=115:100= 1.15%*5
אנונימי
שואל השאלה:
איך עושים את זה?
איך עושים את זה?
אנונימי
פתרתי, יצא לי
עגבניות-x = 7.2
מלפפונים-y = 2
זה נכון? תבדוק בתשובות.. אם כן אגיד לך את המשוואות.
עגבניות-x = 7.2
מלפפונים-y = 2
זה נכון? תבדוק בתשובות.. אם כן אגיד לך את המשוואות.
אנונימי
שואל השאלה:
..
..
אנונימי
דקה, אני מעלה..
אנונימי
פתרתי לך את המערכת, התשובות שיצאו לי-
מחיר קילוגרם מלפפון- 4 ש"ח,
מחיר קילוגרם עגבנייה- 6 ש"ח,
זה נכון?
מחיר קילוגרם מלפפון- 4 ש"ח,
מחיר קילוגרם עגבנייה- 6 ש"ח,
זה נכון?
האמת ששלו נראה יותר הגיוני -.-
אנונימי
זאת מערכת משוואות מסובכת ממש חח כי עשיתי את זה בשברים, אבל הילד בדק בתשובות? של מי נכון?
שואל השאלה:
smartguy
תוכל להגיד לי איך בגעת לזה?
אין לי פשוט תשובות לזה
smartguy
תוכל להגיד לי איך בגעת לזה?
אין לי פשוט תשובות לזה
אנונימי
שואל השאלה, להעלות את התרגילים שלי או לא?
אנונימי
מערכת משוואות, אני יכול לצלם לך אם תרצה את הדף של התרגיל, לצלם לך את איך שפתרתי?
שואל השאלה:
כן.. תודה
כן.. תודה
אנונימי
אני די בטוח ששלי נכון כי יצאו לי מספרים ממש גדולים וכשחילקתי אותם יצאו לי מספרים שלמים. אני כבר מעלה
זאת הדרך שבה פתרתי את התרגיל-
קישורים מצורפים:
זה באמת נראה יותר הגיוני משלי.
קישורים מצורפים:
אנונימי
איך 8x ו-4y? יש צורך באחוזים לפי השאלה, זה לא יכול להיות מספרים שלמים במשוואה השנייה של מערכת המשוואות הספציפית הזאת
אני יודעת
הייתה לי הרגשה שמשהו לא בסדר
><
הייתה לי הרגשה שמשהו לא בסדר
><
אנונימי
הכתב שלך אבל ממש יפה חח יותר משלי זה בטוח..
חחח כן. משהו.
סתם אבל כל הכבוד על התרגיל xd
סתם אבל כל הכבוד על התרגיל xd
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לשניכם..
תודה לשניכם..
אנונימי
חח תודה
ובכיף, שמחתי לעזור.
ובכיף, שמחתי לעזור.
שואל השאלה:
אני אהיה חוצפן וישאל איך הגעת ל920 ו 260 במשוואה השניה?
אני אהיה חוצפן וישאל איך הגעת ל920 ו 260 במשוואה השניה?
אנונימי
מכנה משותף, המכנה המשותף הוא 100, לכן מכפילים את מי שיש לו מכנה 100 באחד והמכנה מתבטל.
שואל השאלה:
אז הגעת ל92 או 920/?
אז הגעת ל92 או 920/?
אנונימי
920x, המחנה פשוט מתבטל והמונה נשאר איך שהוא היה.
שואל השאלה:
אבל איזה תרגיל עשית שיצא לך 920x?
אבל איזה תרגיל עשית שיצא לך 920x?
אנונימי
אמרתי לך, מכנה משותף, אתה עושה מכנה משותף כדי להפטר מהמכנה, המכנה המשותף היה מאה, ה-920x התחלק ב-100 אז כפלתי באחד כי היה לו את המכנה המשותף וזה מביא לנו רק את המונה עצמו.
יש לי שאלה. לאיזה כיתה אתה עולה?
סתם כדי לדעת לאיזה רמה השאלה הזאת מתייחסת כי לי זה קשה
סתם כדי לדעת לאיזה רמה השאלה הזאת מתייחסת כי לי זה קשה
שואל השאלה:
ט'
אבל זה חומר של ח'
ט'
אבל זה חומר של ח'
אנונימי
באותו הנושא: