19 תשובות
לא
מה שבא לך.. כל עבודה מכבדת את בעליה
תעשי מה שטוב לך. רק שלא מקבלים מזה יותר מידי כסף. העסק הזה של תעשייה כזאת הוא לא כל כך מזהיר בשביל קריירה לחיים.
אנונימית
לא שווה לך לא יצא לך מזה כלום בחיים האמיתיים את עכשיו בגיל ההתבגרות ולכן את ככה אבל החיים האמיתיים הרבה מעבר לזה
לבריאות חברה.
שואל השאלה:
זה עושה לי כיףף כל כך אני מתחרמנת וכל יום רואה פורנו ומאוננת וזה ממש כיף לי פעם שכבתי עם מישהו באוטובוס כי הוא היה חתיך
אנונימית
אחלה קריירה. למה של ננסה כולנו להיות זונות בשקל?
אנונימי
ואני בר רפאלי (:
לא ברור שלא איך ההורים שלך יגיבו על זה?

שהילד שלך ישאל במה עסקת מה תגידי לו? שלמדת באנוברסטיה בשביל בית בושת?

עשי טובה גם הוא יחקה אותך פשוט אל תעשי את זה זה יכול לקחת אותם למקומות שאת האמת לא תרצי להיות שם ואפילו תחשבי על הטעות הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
איזה טעות זה ממש כיף
אנונימית
אני רק יגיד ככה - אני מקווה שימחקו ויחסמו את הבנאדם המשועמם שכתב תשאלה הזאת ^^
גם אני כוסית על כמוך.
אני התחלתי לעסוק בתעשיית הפורנו לפני חצי שנה בערך ואחלה כסף ואנשים, לדעתי ממש כדאי לך בהצלחה חיים שלי (:
ותזכרי שכל עבודה מכבדת את בעלייה.
לדעתי את תעשי מה שטוב לך ומה שאת רוצה לעשות
ההורים שלך יבינו ויאהבו אותך כמו שאת
כי אהבה של הורים זאת אהבה ללא תנאי ואם את כן אוהבת לעשות את הדברים האלה אז אולי בהתחלה הם קצת יכעסו/יתאכזבו אבל בסופו של דבר הם יצטרכו להשלים אם זה.
לדעתי את צריכה ללכת עם זה אם את אוהבת לנהנת לעשות את זה
אנונימית
בבקשה אל תעשי את זה, את תזיקי לעצמך!
דיי בבקשה
אנונימי
תודה על המידע המעניין הזה. זה לא מעניין בעצם.
אויי.. ווי..
חח בטח.. מאוד אמין נשמה
ספאאם גרועע!
הייתי יכול להאמין לך אבל 7 בנים שונים בגיל 16 עושה אותך שרמוטה רצח
וזה היה נשמע קצת בסדר אבל שאמרתי ששכבת עם מישהו מהאוטובוס רק כי הוא היה חתיך..
הבנתי שזה בן/בת שרוצה לצחוק קצת על חשבוננו.. נו באמת אין לכם חיים?
אנונימי