6 תשובות
אני אומר לך את האמת, אל תשאל פה כי פה לא יוכלו לעזור לך זו בעיה של שנים.
ברצינות שיא הרצינות תלך לפסיכולג ואני הכי אמיתית שיש כל הבעיות יפתרו
ברצינות שיא הרצינות תלך לפסיכולג ואני הכי אמיתית שיש כל הבעיות יפתרו
אנונימית
יוואו אני ממש מבינה אותך
גם אני עוברת אתזה
יורדים עלי, שופטים אותי, ואתה כבר יודע
אני כולה בת 14
למה דווקא אני אמורה להיות הפגועה ומסכנה
אז יש לי פוני לצד כן אני שומעת רוק (אני שומעת כל מיני סוגי מוזיקה) אז למה לשפוט אותי אני הרי בנאדם לא
גם אני רוצה לחיות, למה כולם בסדר אני לא
פשוט אני רוצה לעמוד על כיסא ולצעוק לכולם בפנים מה אני מרגישה
למה אני דווקא אני פוגעת בעור שלי:\
ובקשר לבעיה שלך אל תיהיה ביישן שים פס על כולם תעמוד זקוף ותיהיה אתה
:)
גם אני עוברת אתזה
יורדים עלי, שופטים אותי, ואתה כבר יודע
אני כולה בת 14
למה דווקא אני אמורה להיות הפגועה ומסכנה
אז יש לי פוני לצד כן אני שומעת רוק (אני שומעת כל מיני סוגי מוזיקה) אז למה לשפוט אותי אני הרי בנאדם לא
גם אני רוצה לחיות, למה כולם בסדר אני לא
פשוט אני רוצה לעמוד על כיסא ולצעוק לכולם בפנים מה אני מרגישה
למה אני דווקא אני פוגעת בעור שלי:\
ובקשר לבעיה שלך אל תיהיה ביישן שים פס על כולם תעמוד זקוף ותיהיה אתה
:)
היי, אני ממש מבינה אותך/:
ואני לא רוצה להגיב מול כולם כי אני לא ארגיש בנוח..
אם אתה רוצה בוא לפרטי, אף אחד לא יידע על זה (:
ואני לא רוצה להגיב מול כולם כי אני לא ארגיש בנוח..
אם אתה רוצה בוא לפרטי, אף אחד לא יידע על זה (:
שואל השאלה:
שלום,
אני אציג את הרקע שלי -
מילדותי ההורים שלי חינכו אותי כילד ראשון קשה, החזיקו אותי קצר (בעיקר אבא), על
כל דבר שעשיתי קיבלתי על הראש.. זה הפסיק לקראת התחלת א'-ב'.
תקופת בית ספר -
באתי לבית ספר בפעם הראשונה כפי שאני זוכר מאוד נרגש, הכרתי כמה ילדים, את האמת
הכרתי את כולם אבל התחברתי לילדים אחדים, היינו חברים טובים באותם שנים (נשאר חבר
אחד ילדות עד היום אבל אני לא כבר לא מתחבר אליו ) אבל זה לא שינה בכלל את התחושה
שאני בכלל לא קשור לשם, חלק מהילדים היו מתלהבים עלי, יורדים עלי, מתעללים בי.. ואני
בתור ילד רגיש, נסגרתי, התחלתי להיות ביישן, פחות שמח והערך העצמי שלי ירד..
הרגשתי ככה גם כשעליתי לחטיבה (אפילו שעברתי מחטיבה שבפעם הראשונה בכלל לא היה לי
טוב בה לחטיבה שהכרתי אנשים אבל שום דבר לא כל כך השתנה), בקיצור סיפור ארוך.
היום אני עולה ליב', עם אופי ביישני עם חוסר בטחון עם רמה שלא כל כך ברורה לי אבל חוסר
בטחון וערך עצמי נמוך.
אתם יודעים מה עוד אני? לא כל כך חברותי, קשה לי לי להיות כזה.. אני סגור.. הלוואי והייתי
יותר חזק ועובר את זה מבלי להשתנות עקב כל מה שקרה לי בעבר..
ואני צריך ורוצה להשתנות כבר אני לא מסוגל, החיים האמיתיים שלי מתחילים ואני רוצה שיהיה
לי טוב, לא כמו בתקופת ההתבגרות שחלפה לה..
וזה לא שאני אדם רע.. לא עשיתי רע לאף אחד.. אכפת לי בסופו של דבר מאחרים, אני
עוזר, אפילו אני שואל אנשים שאני לא מכיר אם הם בסדר\מרגישים טוב (כמובן שקשה לי לפני-
פחד גישה אבל אני עושה דברים שכאלה גם בגלל שאני רוצה להשתנות).
הלוואי והכל היה אחרת, תודה לכל מי שקרא.
שלום,
אני אציג את הרקע שלי -
מילדותי ההורים שלי חינכו אותי כילד ראשון קשה, החזיקו אותי קצר (בעיקר אבא), על
כל דבר שעשיתי קיבלתי על הראש.. זה הפסיק לקראת התחלת א'-ב'.
תקופת בית ספר -
באתי לבית ספר בפעם הראשונה כפי שאני זוכר מאוד נרגש, הכרתי כמה ילדים, את האמת
הכרתי את כולם אבל התחברתי לילדים אחדים, היינו חברים טובים באותם שנים (נשאר חבר
אחד ילדות עד היום אבל אני לא כבר לא מתחבר אליו ) אבל זה לא שינה בכלל את התחושה
שאני בכלל לא קשור לשם, חלק מהילדים היו מתלהבים עלי, יורדים עלי, מתעללים בי.. ואני
בתור ילד רגיש, נסגרתי, התחלתי להיות ביישן, פחות שמח והערך העצמי שלי ירד..
הרגשתי ככה גם כשעליתי לחטיבה (אפילו שעברתי מחטיבה שבפעם הראשונה בכלל לא היה לי
טוב בה לחטיבה שהכרתי אנשים אבל שום דבר לא כל כך השתנה), בקיצור סיפור ארוך.
היום אני עולה ליב', עם אופי ביישני עם חוסר בטחון עם רמה שלא כל כך ברורה לי אבל חוסר
בטחון וערך עצמי נמוך.
אתם יודעים מה עוד אני? לא כל כך חברותי, קשה לי לי להיות כזה.. אני סגור.. הלוואי והייתי
יותר חזק ועובר את זה מבלי להשתנות עקב כל מה שקרה לי בעבר..
ואני צריך ורוצה להשתנות כבר אני לא מסוגל, החיים האמיתיים שלי מתחילים ואני רוצה שיהיה
לי טוב, לא כמו בתקופת ההתבגרות שחלפה לה..
וזה לא שאני אדם רע.. לא עשיתי רע לאף אחד.. אכפת לי בסופו של דבר מאחרים, אני
עוזר, אפילו אני שואל אנשים שאני לא מכיר אם הם בסדר\מרגישים טוב (כמובן שקשה לי לפני-
פחד גישה אבל אני עושה דברים שכאלה גם בגלל שאני רוצה להשתנות).
הלוואי והכל היה אחרת, תודה לכל מי שקרא.
אנונימי
בואי עלי:)
בכיף
באותו הנושא: