התחברות
הרשמה
שאלה רק למי שהיה בפסטיגל השנה: הייתי אתמול בפסטיגל וקטלין התחילה לצחוק בקטע שהם מוצאים את ד"ר רשע במדינה הזאתי... לא זוכרת את השם שלה... גם ד"ר רשע התייחס לזה אחר כך... בקיצור רציתי לדעת: זה היה גם כשאתם הלכתם? כלומר מכוון?
13 בדצמבר 2012, 15:55
פסטיגל
חנוכה
מפורסמים
סלבריטאים
חגים
עזרה
2 תשובות
הלכתי אתמול לזה של 7 וחצי ( בערב ) וכן זה מה שהיה (; היית גם ב7 וחצי?
נ
נמאס לי1
שואל השאלה:
לא זוכרת איזה שעה... נראה לי 16:00?
א
אבודה בתוך עצמי