151 תשובות
למה נתת לו מכות יא אפס לך ישר ותתנצל
כן כי בסכ"ה כל אחד מאמין במה שהוא רוצה.
כן, הוא לא חייב להאמין, זו זכותו, והוא לא צריך להעינש על הדעות שלו..
לא היית צריך להכות אותו בגלל זה.
בטח שאתה צריך להתנצל..
כן! איש איש באמונתו יחייה! זה שהוא לא מאמין במה שאת מאמינה לא נותן לך זכות להחטיף לו!
לך להתנצל כל אחד והדעה שלו והאמונה שלו
ברור להתנצל!
אז מה אם הוא לא מאמין באלוהים וסיפר לך את זה... אפשר לחשוב...
תשאל את עצמך לרגע - למה נתת לו מכות על זה שהוא לא מאמין? זה יחזיר לו את האמונה?

ולמה בכלל משנה וחשוב לך שיאמין עד כדי מכות?
עכשיו להתנצל!
להתנצל ועוד איך!
טוב מאוד. אם אח שלי היה אומר לי את זה הייתי מביא לא מכות רציני אבל כן
להתנצל ומיד!
מי נותן לך את הזכות להרביץ לו כי הוא לא חושב כמוך? אפס!
למה מכות?
שיאמין במה שבאלו מי אתה שתרביץ לו?
אימאלה מה נהיה מאנשים -,-
שואל השאלה:
מגיע לו! בעזרת השם זה יעזור לו לחשוב בצלילות ולהבין שיש אלוהים, ואם הוא עדיין חושב ככה תפוצץ אותו.
אדון הבר
כן להתנצל עכשיו!
הוא לא חייב להאמין זה זכותו
איך זה יגרום לו להאמין בזה שהוא יכה אותו?!
יואוו זה כזה טמטום.
אדון הבר, אומנם כבר הגבתי פה אבל:
אתה חתיכת פסיכי מטומטם!
לכל אחד יש זכות להאמין או לא להאמין במה שהוא רוצה! גם אני לא מאמין באלוהים! בואו שניכם תרביצו לי. אתם רוצים כתובת?
שואל השאלה:
תתנצל רק אם הוא יגיד שהוא מאמין, ואם לא אז תן לו כאפה ותעזוב אותו.
ולכל אלה שקיללו אותי אמן שהשם יקח אתכם כופרים
אדון הבר
מה אתה רציני? הרבצת לאח שלך בגלל דעתו לגבי אמונה?!
אתה לא נורמלי.
להתנצל ואפילו לתת לו משהו שיבין שאתה מצטער..
זכותו להאמין במה שבא לו
אני הייתי נותנת לך מכות, אבל שיהיה.
ואתה שואל אם להתנצל? באמת? אפילו לעשות את הפעולה הכי פשוטה שיש (חשיבה, נעים להכיר) אתה לא יכול לעשות?
להתנצל? ממש לא. אתה צריך להתבייש בעצמך, לרדת על הבירכיים ורק אז לבקש ממנו סליחה. ואתה חושב שאתה צדיק גדול אם אתה מאמין באלוהים ואתה נותן מכות לאלו שלא? איכס חתיכת איש מגעיל.
אני הייתי נותנת מכות לאדון הבר
אנונימית
בשום פנים ואופן לא להתנצל!! אולי זה לא הדרך שהיית צריך לעשות אבל אחרי שעשית כבר אל תתנצל כי זה יראה שאתה מוותר על האמונה. הוא קיבל מה שמגיע לו.
ויש לי עוד המון המון מה לומר כי מי שלו מאמין יכנס להגהנום וישרף ואין לו חלק לעולם הבא. ולאנונימית וללידי עלק אתן הייתן נותנת למי שמאמין מכות יאלה יא חלשושות אם הייתן נותנת מכה ישר היה כואב לכן היד.
ומי שרוצה עוד תשובה במסר בפרטי.
:}
דרך ארץ קדמה לתורה.
ויודע מה? עדיף לי להיות בגיהינום (לא שאני מאמינה שאני אגיע ל"גיהינום", כן?) בידיעה שאני מאמינה במה שאני רוצה, מאשר בגן עדן עם העאלק צדיקים, ולא להאמין במה שאני רוצה.
תבין, זה שאתה מאמין באלוהים ושומר מצוות - לא אומר שאתה צדיק או בן אדם טוב יותר מאלה שלא.
להתנצל מיד.
אין לך מספיק שכל כדי להבין את זה לבד ולא לשאול באתר אינטרנט?
גברת מי ששומע בקול ה ומקיים מצוות ה עוזר לו ונותן לו שכר וגן עדן והוא צדיק ומי שעו רת עברות הוא רשע ויכנס לגהנום כי הוא מורד בקבה אחרי העולם הזה זה עולם ניסיון של בחירה אחרי דתמותי תגיעי למשפט למעלה ושם תראי מה ההבדל בין עובד ה לכופר בה
:}
אבל למה בלי פסיקים?
יוו כמה טעויות הקלדה איך מתקנים את זה אני מהפון בקצור מה שאמרתי שמי שמורד בה יכנס לגהנום וישרפו אותן בשמיים ומי שמאמין בה יקבל שכר טוב וכל הכופרים ישרפו
:}
כן... אז מישהו שלא מאמין באלוהים אבל מתנהג כמו בן אדם יגיע לגיהינום, ומישהו שמאמין באלוהים ושומר מצוות, אבל מתנהג כמו... ההפך מבן אדם, יגיע לגן עדן.
fuck logic.
חבר טוב ~
אם אני אעשה שאלת רב, ואספר לו על המקרה שהילד הרביץ לאח שלו כי הוא לא מאמין - מה אתה חושב שהרב יגיד? אשרייך צדיק טוב עשית - או שהוא יגיד שזה לא היה בסדר?
''חבר טוב''- ואתה חושב שלהרביץ לבן אדם שלא מאמין בה' זה בסדר? צר לי להודיע לך שלא, זה לא בסדר.
כן מי שמאמין באלוקים ושומר מצוות הוא גם יקבל עונש על עברות שהוא עובר אבל בסוף אחרי העונש יקבל שכר על המצוות שלו ומי שכופר באלוקים גם יקבל שכר על המצוות שלו אבל יקבל שכר בעולם הזה ובעולם הבא הוא יאבד לנצח ככה זה עובד
:}
מה קשורות התשובות שלך למה שהגבנו?

תענה לי בבקשה, אני שואלת שוב -
אם אני אעשה שאלת רב ואספר לו על המקרה שהילד הרביץ לאח שלו בגלל שהוא לא מאמין, מה אתה חושב שהרב יגיד? הוא יגיד שהוא עשה טוב או שזה לא היה בסדר?
לא אמרתי שלהרביץ זה בסדר אמרתי שלא יראה שהוא מנתצל על זה שכופרים. כאילו לא לתת לגטימציה לכופרים רשעים
:}
ברור.
סלח לי "חבר_טוב" אבל אתה חולה דת! אתה כמו המיעוט המשוגע שיש בחרדים שמראים בטלוויזיה, שהם מרביצים ומתנהגים כמו חיות כלפי חילונים/כאלה שלא חיים באותו אורח חיים שלהם.

ואני ממש מרחמת על הילדים שיוולדו לך בעתיד, אם הם יצטרכו לספוג מכות מאבא מטורף חולה דת וכל זה בשם החינוך והדת.
נופר יש לך טעות אני בחיים לא מרביץ גם לכופרים אני לא מרביץ אני לא מרביץ נקודה. אני דיברתי על אחרי מעשה האם צריך להתנצל אז לא נראה לי כי הוא כופר ולא צריך לתת לזה לגיטמציה זה הכל דיברתי על ההתנצלות ולא על מכות לא אמרתי שצריך לתת מכות זה לא דרך אבל לא צריך להתנצל למי שצועק שהוא כופר. שילך לעזלזל
:}
בוודאי שצריך להתנצל.
אין קשר בין להיות כופר ולא שומר תורה ומצוות להתנצלות.
כל אדם צריך לבקש מחילה אם הוא פגע במישהו בין במילים וקללות ובין במכות.

וחוץ מזה שיש לך בורות עצומה ביהדות אם אתה חושב שמכופרים לא מבקשים סליחה. מבקשים סליחה מכל אחד שפגעת בו שלא תהיה קפידה (אם שמעת על זה), ולה' כולם חשובים מגדול ועד קטן ומכופר עד צדיק!
זאת תהיה עבירה לא לבקש סליחה. מבקשים סליחה מכל אדם שפגענו בו גם אם הוא חילוני לא שומר תורה ומצוות, הוא נפגע.
כן צריך לתת לזה לגיטימציה חמודי.
זה מאוד לגיטימי לא להאמין באלוהים. למה?
כי מותר לאנשים לחשוב אחרת ממך.
זה שמישהו שונה ממך, לא נותן לך את הזכות להתנכל אליו.
לא משנה אם זה תחביב או אמונה.


זה שתפוצצו אותו במכות לא יגרום לו להבין באלוהים. זה רק יכאיב לו. מה אתם חושבים, שאפשר לכפות אמונה על מישהו?! שאפשר להכריח מישהו להאמין במשהו?!
אם הוא היה פוגע בו נכון שצריך לבקש סליחה אבל אם הוא פגע בו על עצם זה שהוא כופר איך יבקש סליחה? מה הוא יגיד לו מותר לך לככפור? לכן אם בסליחה שלו יש משמעות שהוא אטמר כאילו לא נורא אם אתה כופר אז זה כן נורא ונורא כי אתה מורד במי שברא אותך וברא את כל העולם. להבא שלא ירביץ זה הכל. אבל הוא יהודי גאה. וקנאי ל ה' בסדר וצריך להשפיל עד עפר את כל הכופרים הרשעים זה אחד בלי קשר לעצם המכות לא צריך לתת מכות זה לא הדרך שלנו להרביץ.
:}
אני מבין אותך כמה כואב לך שאח שלך לא מאמין ב-ה'.
אבל צריך להבין שכל בן אדם יאמין במשהו רוצה לא במשה שיגידו לו.
בעצם הוא יכול להאמין במי שהוא רוצה ויש לו את הזכות המלאה הזו.
תבוא אליו רגוע ובזמן טוב כששניכם תירגעו ותגיד לו שאני מבין אותך, זה בסדר
אני טעיתי, אני מצטער על משהיה. ואפילו תחבק אותו שיראה שאת לא שונא אותו
ואומר לו את זה סתם.
אתה צריך להבין את חומרת האירוע שעשית זו עבירה! "דרך ארץ קדמה לתורה"
בהצלחה לך, ואני פה.: )
אמר דוד המלך אמר נבל בליבו אין אלוהים --- מי שאומר שאין אלוקים הסביא שהוא נבל "! ספר תהילים
:}
הסיבה *
:}
די עם הוויכוח המפגר הזה
שייתנצל וזהו לא צריך לעשות עכשיו מריבות
אז להבא תבהיר את עצמך יותר טוב.
שיגיד לאחיו שהוא לא מסכים איתו בעניין האמונה, אבל הוא מצטער על המכות וההתבטאות שלו בקשר למה שהוא סיפר לו. זה הכל.
חמודי, זה שאני לא מאמינה באלוהים זה לא אומר שאני מנסה לפגוע בכל מי שכן.
כן, הוא יגיד לו "מותר לך לכפור".
אתה גזען.
תלמד להתנסח כמו בן אדם, כל תגובה שלך חידת חמיצר.

גם אם הוא נבל זה לא נותן לך את הזכות להביא לו מכות.
אם את כופר את פוגעת בכולם כי חוץ מזה שאין לך חלק לעולם הבא. גם דירפו אותך ואם תקיימי מצוות תקבלי שכר לנצח זה שאת בורחת להתאבד את פוגעת בעצמך וגם בכל העולם אך פוגעת כי את מקלקלת את העולם
:}
ישרפו*

אני מהנייד כותב מהר אז האותיות משתבשות
:}
אחלה בחלה.
אני חושבת שאתה נורא מקלקל את העולם. מה אנחנו צריכים אנשים עם מנת משכל כמו שלך בעולם?!
רק מזיקים.

מתי החלטתי להתאבד?!
וגם בכל העולם את פוגעת כי את מקלקלת את העולם* תיקון - מצטער אי אפשר לערוך
:}
אבל גם אתה מקלקל את העולם.
לא הבנת בכלל אם את עוברת עבירות נגזרות גזרות קשות עליך בעולם לא יורד שפע לא בפרנסה ולא בפירות ולא בכלום ומלחמות ומחלות וכו וכו ואת בוראת מלאכי חבלה שבאים ומזיקים לך ולעולם
:}
לא נכון, בגלל שאתה מאמין במשהו אחד והפלסטיני מאמין במשהו אחר אתם לא יכולים לחיות על אותה אדמה ביחד ולכן יש סכסוך ישראלי פלסטיני.
לכן, אתה גורם נזק לעולם.


נכון, וזה שתרביץ לי יהפוך אותך לבן אדם טוב ותגיע לגן עדן.
אל תדאגי אני לא ירביק לך תרגעי אני לא אלים. אני אמרתי מה התורה אומרת מה שאת או פלטסטטיני חושב זה לא מענין אף אחד. זה מה שהתורה והקב"ה אומר
:}
לא ירביץ*
:}
לא ארביץ**
זה בסדר אני לא מרביץ לבנות ( למרות שיש בנות חזקות שמרביצות וזה אני כבר לא אומר כי כבר הרביצו לי בנות פעם:/ אבל מותר לי אם זה להתגונן )
:}
אדון "חבר_טוב" אני עשיתי סיאמי עם סבתא שלי ז"ל והיא אמרה למתקשרת (***הדתייה***) שהיא לא בגהינום! ובמהלך חייה היא הייתה חילונית לגמרי!
מה קשור בכלל?!
טוב, אני לא יכולה לדבר איתך. באמת, זה מתיש.
מה אתה מרביץ לאח שלך?
בגלל שהוא לא מאמין באלוהים? למה מה כולם חייבים להאמין בו? הוא בכלל לא קיים, ואתם סתם מביאים לי פסוקים כאילו זה מעניין למישהו.
גם אותי מתיש וסטיפס5 קודם כל אסור לדרוש אל המתים אז מי שעושה ככה לא דתי, דבר שני יש הרבה מתקשרים זייפנים.
:}
מי מתנדב/ת להרביץ לחבר טוב? ; )
אנונימי
אני! אהה ואגב, חבר_טוב, המתקשרת שהלכתי אליה היא דודה של חבר שלי אז אני בטוח 100% שהיא לא שרלטנית כי זה היה חינם...
את/ה באמת נתת לו מכות על זה? אין לי מה להגיד..
ברור שלהתנצל! כל אחד מאמין במה שהוא רוצה. "איש איש באמונתו יחיה".
עלק תרביצו לי, עברני מקלדת מאיימים על מסך:/ להרגע כן?? חח
:}
אני מתנדבת לפרק את חבר_טוב מכות:xd אם יש לו אומץ שיתן פון ויצא מושפל יקבל מכות מבנות חח הוא נשמע חחנה רציני בסטירה אני משתקת אותך
אנונימי
לכל אדם יש זכות להאמין במה שהוא רוצה, בלי לפחד ממה שאחרים יחשבו, זה נקרא חופש דת! אם הרבצת לאח שלך בגלל שהיו לו אמונות שונות משלך, משהו כנראה קצת דפוק אצלך בראש. לך להתנצל לפני שיהיה מאוחר מדי כי אני במקומו הייתי מנתקת איתך קשר! (ושתדע לך שאני מאמינה בה׳ ואח שלי אתאיסט, אבל אני מקבלת את זה כי זו זכותו המלאה, אז תתבייש!).
ולחבר_טוב: וואו, לא היה לי מושג שלהאמין במה שאני רוצה הופך אותי לכופרת.
חבר_טוב אני בטוח שאם אתה מאמין בה׳ אז ההוכחה שלי מראה לך משהו..
סטיפס מה ההוחכה שלך לא הוכחת שום דבר חוץ מסיפורי סבתא, מתקשרת זה חרטא ברטא ואין כמעט מי יודע לתקשר עם מתים בדור הזה. וחוץ מזה שזה גם אסור. וחוץ מזה שיש מצבים שבהם הבנים יכולים להציל את ההורים מגהנום אם כמו שהבנים חוזרים בתשובה וכו' ויש עוד מצבים כמו אם אדם סבל יסוריים כל החיים והצדיק עליו את דין שמיים וקיבל באהבה וכו לא כנס לזה,

ולזאת שהגיבה בתגובה מעליך, מיכל, את לא תקבעי אם יש זכות או אין זכות זה לא אדם קובע זה רק ה קןבע ומי שמורד בה' הוא כופר אפירקרוס כי הוא חוטא כלפי וה' הוא מלך על כל הארץ!!


:}
אה ולזאת בתגובה למעלה שאמרה שהיא מתנתבת לפרק אותי מכות, אני לא מפחד, מה את אטמרת לי חננה יאלה את בטח חלשלושה, למה את רוצה פון שלי מה תעשי לי? חע נראה אותך
:}
פחח אני נקרעת, חבר_טוב איזה תשובה של חננה איך שומעים ממך שאתה ילד כאפות מקבל מכות כל היום מה קרה אמרתי שארביץ לך התחלת לעשות במכנסים? מה קרה אה אתה רועד ממני להביא פון, נו אני יודעת כי אני יעשה ממך שיפחה שלי, מהאונזניים אני משוכת אותך, וגם כל הבנות פה חמות עליך אז ככה שאם אתה לא רוצה שחבורת בנות חמות יעשו ממך כפכף תוריד פרופיל מהר. הבנת?! את הריצפה אני אנקה איתך, חתיכת פחדן, חננה.
אנונימית
^^ הלו פה פתחת את הפה תכתבי לא מאנונימי ואז תדברי יא האבלה
כן ועוד היא מאיימת עלי עלק לתת פון שלי אני מפחד בכללי וגם בפרטי אי אפשר לתת כי היא אנונימי אז מה את יורדת עלי
:}
לחבר טוב. ההוכחה שלי ועוד איך מוכיח משהו:
א. ההורים ואו משהו מהצד שלה לא חזר בתשובה (חס וחלילה)
ב. היא ממש לא סבלה לאחר שעלת לארץ חוץ מבתקופה של השואה.

אז תשתוק יא "כופר".
יסטיפס יופי את פשוט פטי מאמין למתקשרים זיפנים חחח
:}
כן, לעזאזל הוא פאקינג אח שלך!
למה נתת לו מכות בגלל אמונה? זה הדבר הכי מפגר ששמעתי אי פעם.
שמעת על חופש מדת? מקווה שכן.
אז תלכי להתנצל לפני שיהיה מאוחר מידי
Das Auge sieht weit!
ולאנונמית מה את מפחידה אותי, מה את רוצה פון שלי? הנה נראה אותך 054-2338262 שלחי sms
:}
אין דבר כזה חופש מהדת זה משפט של כופרים רשעים
:}
אם דיברת אליי.
בחלומות שלך אפילו זה לא יקרה חמוד (;
Das Auge sieht weit!
אתה דפוק או מה?
בטח שיש כזה דבר. למדת אזרחות בכלל?
Das Auge sieht weit!
מהר להתנצל!
מה זה אמור ללמד אותו? שהוא צריך לשתוק לגבי הדעה שלו, להתבייש ולא לספר לאף אחד על מה שהוא חושב?
שכל אחד יאמין במה שהוא רוצה. לך תתנצל ותגיד לו שלא היית בסדר ממקודם, ושהוא יכול להאמין במה שהוא רוצה
דיברתי לא אליך אלא לאנומית שביקשה תסתלי למעלה
:}
פחח איזה כופרים יש פה
:}
ומספיק לאיים להרביץ לי אהה
:}
אני הייתי שמח לתת לך מכות, חבר טוב.
אתה וחתיכי וההוא שפתח את השאלה- מה הבעיה שלכם?
על חופש מדת שמעתם? איזה שטופי מוח..
איך אתה מסוגל להכות את אח שלך בגלל שהוא לא מאמין? איך אתה מסוגל להכות אותו בכלל?
תתביישו שלושתכם. אם היה דבר כזה אלוהים שלושתיכם הייתם הולכים לגיהנום.
אין דבר כזה חופש מדת זה משפט מטומטם של כופרים כמוך, רשע מרושע אלוקים לא מרשה חופש מהתורה שלו אבל יש רשעים פורקי עול כמוך שבדיוק לשם הם ילכו אם לא יחזרו בתשובה! כי גן עדן יש רק למי ששומר תורה ומצוות
:}
בטח..
אני כופר מרושע יהוה יעניש אותי!
אין לי כוח אליך, אתה כזה פנאט.
"אמר נבל בליבו אין אלוהים" ספר תהילים דוד המלך אומר שמי שאומר שאין אלוקים זה רק מהסיבה היחדה שהוא נבל!! נבל זה אחד שלא יודע להגיד תודה וכופר בטובתו של ה'
:}
טוב, יש לי דברים יותר טובים לעשות מלהתווכח עם שטופי דת.
ביי!
ביי טיפש
:}
חבר טוב עכשיו אני באה עד אליך, וקרועת אותך מכות. ואולי אבוא עם חברות, חכה אתה תקבל מכות מבנות יא חנון
אנונימי
חבר טוב זה פתטי להתחזות לבת שמאיימת להביא לך מכות מהתחלה.
עכשיו הבנתי! הבת שאיימה להביא לך מכות היא אתה ורשמת את זה כאנונימית! ועכשיו בטעות שלחת את זה מהמשתמש שלך! אידיוט!
אתה מדווח!
סתום אתם אלימים!
:}
חבר טוב אתה כזה פתטי, עקבתי אחרי התגובות שלכם בלי להתערב - וראיתי שכתבת עכשיו את התגובה מאנונימי בטעות מהמשתמש שלך, שכחת לבטל ולשנות לאנונימי.
אתה כזה אפס יצאת!

(ואני אומרת את זה הכי בכנות שאתה אפס פתטי עלוב, אני בכלל לא תופסת צד מי צודק ומי לא אבל אתה אפס חח חח)
שקט אתם אלימים בעצמכם אהה..
:}
מה הקשר אלימים?
חח אתה מזייף תגובות נאצה כלפייך, שיחשבו שיש פה כאלה שמתקיפים אותך.
חח חח חח חח חח איזה עלוב יואו xd יצאת אפס מטומטם חח תפסו אותך על חם.

בתורה כתוב שאסור לשקר. תתבייש.
ראיתי זה ואז הוא שינה לאנונימי.
פתטי...
חבר טוב, יש לי עצה, תמצא חיים!
טוב שקטט טט טט כברר רר
:}
חחח קרועים אתם
כבר ענו לך הרבה אבל גם אני אענה- תתנצל בפניו. אני מרחמת על אח שלך שצריך לסבול אותך.
אני מרחם עליו שיש לו אח רשע כופר. ועל רשעים אסור לרחם
:}
אחי נראה לי הפחדת את כל הכופרים פה חח שילכו לעזזל כי מי שכופר אלוקים ימח שמו
:}
כיסחתם את הקיר שלי בעמוד הפרטי:/ מה זה האיומים האלה בקיר הפרטי שלי?: (
:}
חח חח חח
דיי לכתוב לי דברים לא יפים בקיר הבאה שתכתוב לי לי דברים לא יפים אני לא יודע מה אני יעשה להלהלה, מה זה אתם אלימים!
:}
מי פה
:}
*אעשה
לחבר טוב: לפי התורה אסור לשקר. לאורך כל ההתייעצות הזו (שדרך אגב, אף אחד כאן לא שאל מה ההגדרה של כופר, אז תפסיק לחפור על כמה שכולנו כופרים ואתה תלך לגן עדן בזכות החרא שאתה עושה), המצאת "אנונימית" שקיללה אותך ואיימה עליך רק כדי להיראות חזק, כשבסוף נתפסת על חם ועכשיו כולם יודעים איזה אדם שקרן ולא אמין אתה. אתה יודע למה זה קרה? בדיוק בזכות אלוהים שהיללת במשך כל ההתייעצות, כשבעצם עברת על חוקיו.
ואתה קורא לנו כופרים?
תסתכל במראה ואז תדבר...
"חבר טוב", יש לך בעיות רציניות.
כולם לכתוב בדיוק מה אתם חושבים עליו בקיר של חבר טוב
איש איש באמונתו יחיה..
אתה יכולת להסביר לו שזה לא בסדר ומה שאתה חושב על זה אבל לא להרביץ לו על זה...
מה יש לכם אתם? מה אתם כותבים בשבת? אע אני לא שקרן מה הקשר כל אחד כותב פה באנונימי אז שקטט.. ולמחוק מיד את כל מי שאיים עלי בקיר שימחק את זה..!
:}
גם מה שולחים לי פה sms להפחיד אותיי?
:}
שתקו כבר.
ואם לא נשתוק מה תעשי אעע
:}
"חבר טוב" די לחפור כבר אם תפסיק להגיב על כל שטות אולי יפסיקו לכתוב לך בקיר. חוץ מזה, אם לא רצית שישלחו לך sms לא היית צריך לשים פה את המספר שלך.
דרך אגב, אתה בעצמך כתבת היום בשבת אז מה אתה מתלונן יא נקבה! (לא יודעת כבר איך לקרוא לך אין לי מושג אם אתה בת או בן לפי ההתחזות שלך)
אני נשמע בעינך כמו נקבה כי אתן מתהגות כמו בנים! חושבות שאני צריך לרעוד ממכן, גורמות לי לפחד מבנות. כאילו אתן אלו שתביאו לי מכות בסוף, כבר מישהי פעם הרביצה לי לא פעם ראשונה. אני לא כתבתי בשבת זה היה מוצאי שבת. וכן אני מפחד כי זה לא מישהי אחת כותבת לי בקיר איומים כאילו עומדת קבוצה של 100 בנות לפרק אותי? אתן אלימות? ועוד בsms, אז את יכולה לקרוא לי נקבה כי אני מפחד ממכן איך שבא לך.
:}
לכול המאיימות ולחבר הטוב איך שוקראים לכם אני יבהיר לכם איך זה:

את הדת של הדתיים הייתי אומר שיותר עדיף איפו יש יותר רצח? אלימות? זנות? סמים? בגידות? אונסים? גנבות? איפו לא היתיי אומר במגזר הדתי

ואני חוזר בתשובה אבל מי מוכן לקום בשעה 7:30 ולהתחיל ללמוד עד השעה 9:30 בערב? ולפעמים עד 10:00 בליילה ולפעמים עד 11:00 בלילה מי מוכן לשבת את כול השעות האלו? אלק לא עושים "צבא" בנתיים אני רוצה לראות אחת/ד שיעשה/שתעשה ככה ותלמד את כל השעות האלו? אז דבר ראשון אין לכם לדבר ככה על הדתיים

ומי שכופר באלוקים יצפה לא עונש חמור

אז אתה לא חייב ולהתנצל אבל אפשר לתקן את אחיך

ומי שעושה עבירות לא משנה אם הוא חילוני, מזרוחניק, דתילוני, דתי לייט, דתי, חרדי הוא יחטוף את העונש שלו כל עוד שהוא נקרא יהודי והוא יהודי הוא יקבל תעונש אין כזה דבר " אני חילוני אני לא מקבל עונש" מי שעשה עבירה מקבל תעונש.
אנונימי
חח ראיתי את כל השכול אני ואני נקרעת מצחוק, חבר_טוב באמת נשמע כמו נקבה חחח ילד כאפות, משקשק מכל אחת
אני לא משקשק מאף אחתת דיי כבר לרדת עלי. אתן סתם גיבורות מקלדת.
:}
כמה תגובות... על דבר מפגר אחד
חחח יאלה מכות
שני
איזה בנות אלימות חח, גורמות לי לפחד מהן
:}
"חבר" "טוב" תן לי להגיד לך משהו במשפט אחד:"חחח אתה פתאטי!"
מה הקשר פטאתי? למה את לא פונה לכל אלו שמאיימות עלי? גם את יוצאת עלי?! תבקשי סליחה מהר
:}
"חבר טוב"- אולי כדאי שקודם אתה תבקש סליחה כאן מכולם על איך ששיקרת (ואני חוזרת ואומרת שה׳ לא מרשה לשקר ולכן אתה כופר (; ) וגם על איך שדיברת בהתייעצות הזו. נראה לי מוזר שאתה עדיין עם משתמש פועל...
במה שיקרתי? כל אחד פה יכול להיות אנונימי. וכל אחד עושה את עצמו אנונימי.

ואם פגעתי במישהו אני מתנצל.
:}
נכון ש"כל אחד פה יכול להיות אנונימי", אבל אתה התחזית לבת שרבה איתך ועוד רבת איתה (תמצא חיים כי כל שנייה היו פה התראות בגללך ובגלל ה"אנונימית" אליה התחזית) ובכך שיקרת לכל מי שקרא את ההתייעצות. ה׳ עשה צדק וגרם לשקר שלך להיחשף כך שכולם פה ידעו שאתה רק מעמיד פני צדיק. אני לא מבינה, אם אתה רואה שכולם פה נגדך, למה אתה פשוט לא סותם? הרי אתה יודע שאתה טועה ואתה זה שצריך להתנצל בפני אחרים!
בסדר בקשתי סליחה: ( כי הרגזתם אותי
אנונימי
במה אני טועה במה?

רק בזה שעשיתי קטע בצחוק אז מה זה לא כזה נורא:\ ובקשתי סליחה
:}
אממ.. היוש (?)
אנונימית
מה היוש? תעצרי בצד תוצאי רשיוניות
:}
סלח לי חבר טוב אתה חולה עם תעודות! אין על מה להתנצל אני לא מתחרטת לרגע על מה שאמרתי.. היחיד שצריך לבקש סליחה זה אתה! לך חפש חיי חברה מאשר לכתוב לי בקיר בקשי סליחה! תשכח מזה ולילה טוב!
אולי מפסיק לקלל אותי תדברו אלי כבר יפה!! ואם את אומרת לי חולה עם תעודות ומשפילה אותי אז את כן צריכה להתננצל לפחות על זה!
:}
יאלה בנות מסכן הבן אדם מפחד ומקבל הטרדות תעשו איתו שולם וזהו
אנונימית
זה אתה נכון?
אתה לא מתבייש לכתוב *שוב* מאנונימי?
מה אני? מפריע לך שיש אחת שמגינה עלי?
אני מקבל איומים מבנות ואני מתחיל לפחד,
גם איך מוחקים את ההודעה למעלה עם הטלפון?
:}
לוחצים על הx שבצד התשובה...
אין לי איקס על התשובות של עצמי.
:}
איזה איומים מבנות אתה מקבל? ממי אתה מפחד? מי מתקשרת אליך? אתה בדוק ילד כאפות.
עוד מילה אחת אני אראה לכם מה זה, מספיק כבר להתעלל בו.
אנונימי
חבר טוב איזה פתטי אתה עדיין ממשיך לזייף אחרי שתפסו אותך?
תתקשרו אליו לטלפון שהוא השאיר להפחיד אותו באמת: ) חח
יאללה חלאס מסכן הבן אדם כמה אפשר לרדת לו לחיים חלאס מוסכן הבן אדם חלאס זה לא שאני שונא בנות או משהו מסכן הבן אדם הוא יכול מרוב דיכאון להשתגע בואו ללוד כל ה"אלימות" בואו ניראה אותכם בלוד...
מה אתם חושבים. שאתם רובם פה ערסים מקלדת בואו ללוד אני רוצה לראות שתאיימי עלי הייתי קובר אותכן
שואל השאלה:
תרגיע לודאי זה העונש של כופרים!
אנונימי
חח איזה תשובות
:}
חבר טוב, אתה פשוט עושה פדיחות לכל המאמינים וזה חטא חמור.. אתה מייצג אותנו בצורה הכי גרועה ופתטית שאפשר. ובמקרה כזה עדיף שפשוט תשתוק, אתה רשאי לעשות צחוק מעצמך בלבד, אך לא מכולנו.
אתאיסטים יקרים, בוודאי ששואל השאלה צריך לבקש סליחה - אלימות זו אף פעם לא הדרך.
אבל חשוב לי גם לציין שאם אתם כל כך דוגלים בדמוקרטיה ובחופש דת, זה קצת סותר לאור העובדה שהחרמתם פה בן אדם ושללתם אותו בגלל שהביע את דעותיו.
בדק בית קטן לא יזיק.
הכי הייתי רוצה שהבנות האלו ישלחו לי הודעות חחח אני עכשיו קראתי תאיומים שלהם לא שאני יכול לעשות להם משהו אבל הייתי רוצה שידברו איתי בפרטי