2 תשובות
הסודני מהכוכב הבא יודע לשיר ממש יפה אני מסכים עם זה אבל בלי קשר לגזענות...
מה זה הביזיון הזה שנותנים לסודני מסתנן שהוא לא יהודי ולא ישראלי והוא עבר אפילו על חוק ונותנים לו ללמוד ולעשות בגרות מלאה ועוד נותנים לו במה בכוכב נולד?
אז נכון הוא למד את השפה, למד את הארץ וכל הבוד לא אבל הוא מסתנן ואם נרשה לכמוהו להיות ככה ולהוציא בגרות על חשבון המדינה וניתן להם לבוא לכאן חופשי ישראל כבר לא תהיה מדינת היהודים ויהיה פה התפוצצות אוכלוסין ובנוסף כושי יתחתן עם רוסייה. יאללה ביי אמרתי את דעתי מסכימים או לא.
אני מסכים, הממשלה מתגאה בזה שהגדר עצרה אותם. ושהמספר עומד על 55,000 מסתננים.
הממשלה רק שכחה מהריבוי הטבעי שלהם, שאם יורשה לי לומר - כל שני וחמישי.
אז המספר הוא מזמן לא 55,000, הוא כבר חצה את ה-70,000.
הילדים של המסתננים שנולדים כאן מחר יגדלו וידרשו אזרחות, כי הרי הם נולדו כאן.
אם הייתי מסתנן לארה"ב היו בועטים אותי כבר היום.
ובוא לא נשכח, שאם הוא היה באמת "פליט" הוא היה נשאר במצרים - שדרכה הוא עבר בדרכו לישראל, למה הוא לא נשאר במצרים? למה שיעשה את כל הדרך הזאת לישראל?
זה רק מוכיח שהמניעים היו כלכליים.
שהרי בסודן הוא לא היה מגיע לחצי תעודת בגרות.
ישראל נהפכה לפח הזבל האנושי של העולם, יש מסכנים? יופי תביאו לישראל, זה לא הבעיה שלנו לדאוג להם, בשביל זה יש את האו"ם שמגנה את ישראל כל שני ורביעי אבל לא טורח להודות לנו שכספי המיסים שלנו הולכים לאלף קיבינימט לטיפול במסתננים.