6 תשובות
חרא
קליל קליל
אנונימי
אני יושבת עם בקבוק ערק, חושבת על כמה החיים שלי דפוקים, על הריבים עם ההורים, הדיכאון, ההפרעות אכילה והתסכול מהלימודים. ניסיתי להסיח את דעתי ממחשבות על זה שכל ילדה בת 16 עוברת שיט בגיל הזה ואז נכנסתי לטלפון להרגע. נכנסתי לסטיפס וראיתי את השאלה הזאת שעכשיו הרהרתי עליה שעות שיכורה.
לא יודעת למה בחרתי לחלוק את הסיפור הזה כרגע, כנראה כי אני שיכורה עדיין אבל הוא בהחלט עונה על השאלה. ככה עובר עלי גיל ההתבגרות.
לא יודעת למה בחרתי לחלוק את הסיפור הזה כרגע, כנראה כי אני שיכורה עדיין אבל הוא בהחלט עונה על השאלה. ככה עובר עלי גיל ההתבגרות.
אנונימית
כיף רצח אני בטוח שכולם יזהו איתי
אנונימי
חרא
וואלה סבבה. אני לא כזה מטומטם.