11 תשובות
נתחיל בזה שאם את לא תמצאי בך דברים טובים אז אף אחד לא ימצא. תמצאי בעצמך את החוזקות ותדגישי אותן.
אולי תשני בעצמך משהו כמו בשיער...או משהו את רואה את עצמך לא יפה אבל אחרים רואים אותך יפיפייה ואני יכולה להבטיח לך
קודם כל את מהממת!
דבר שני תתחילי לאהוב את עצמך,פשוט מאוד :)
תביני שזה מי שאת,ומי שלא רוצה אותך שילך לחפש
שימי פס על העולם!!!
עם את צריכה לפרוק אני יותר מאשמח לעזור לך :)
הי נסיכה ,אל תשתני , סמכי עליי יבוא מישהו שיאהב אותך ויקבל אותך גם עם הפגמים , אני בטוח במיליון ואחד אחוז שיש בך לא מעט דברים טובים , תסתכלי במראה ותגידי שאף אחד לא מעלייך או יכול להתנשאות מעלייך בגלל סיבה כזו או אחרת , תהפכי את הפגמים למשהו מיוחד , דווקא ליתרון

אני תמיד כאן בפרטי
הי מציע לך לעקוב אחרי @itsmikemode הוא עזר לי בזמנים קשים
שואל השאלה:
יש מישהו שאני אוהבת מעל לשנה,
ואני צריכה לחכות עוד כמה חודשים כדי לנסות לקדם את התהליך איתו,
חיכיתי יותר משנה ועכשיו נשארו לי רק כמה חודשים (אני לא יכולה להסביר למה אני צריכה לחכות- זה מסיבות אישיות).
ואני מפחדת שהוא לא ירצה אותי בסופו של דבר ואז זה ישבור אותי... גם בגלל שחיכיתי לזה יותר משנה..
אנונימית
אם הוא לא רוצה אותך זה נטו הפסד שלו נטו ! , ויבוא מישהו הרבה יותר טוב

הכל לטובה תזכרי את זה:)
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית
בכיף, לכל מה שתצטרכי:)
תכלס אבל בסופו של דבר את צריכה מישהו שיקבל אותך כמו שאת, ואם הוא לא מקבל אותך זה אשמתו והפסד שלו ולא שלך. זה לא שחסר דגים בים
אל תראי את הדברים הרעים שבת תראי את הדברים הטובים