3 תשובות
זה יכול לומר הרבה דברים
לדעתי די יש לך את השליטה על איזה דברים את מקבלת ואיזה פחות
שואל השאלה:
אני לא רואה את החיים שלי בלי גבר זה סתם מחשבה שנכנסה לי לראש כי מאוד מושפעת מהסביבה וממה שאומרים לי פשוט היה לאיזה מישהו יציאה כזאת בס חוק ואז יצא לי סתם לחשוב על זה לעומק וזה סתם מטריד אותי עכשיו לפי דעתי אני ממש רחוקה מזה זה לא שבא לי להשכיב מישהי או לא יודעת מה לעשות פשוט לא אבל זה סתם מטריד אותי המחשבה הזאת
שואל השאלה:
פשוט יוצא לי לחשוב אם אני לסבית וזה סתם נכנס בי עמוק וזה מטריד אותי כל הזמן