24 תשובות
דבר ראשונה אני מצטערת לשמוע אבל כל החיים לפניך , אל תדאגי קחי את הזמן
הוא אמר לך מה הסיבה שהןא נפרד?
הוא אמר לך מה הסיבה שהןא נפרד?
אנונימית
נפרדתם אז נפרדתם
תקחי לך זמן להירגע ,להתגבר ותמשיכי הלאה
תקחי לך זמן להירגע ,להתגבר ותמשיכי הלאה
הכל טוב
את צעירה
אני בטוחה שתמצאי מישהו יותר טוב
אני בת 22 ולא הייתי בזוגיות אף פעם
אז את יכולה להיות רגועה
את צעירה
אני בטוחה שתמצאי מישהו יותר טוב
אני בת 22 ולא הייתי בזוגיות אף פעם
אז את יכולה להיות רגועה
אנונימית
מבינה מאוד יפתי, אבל תרימי את הראש
ברוב המקרים כל מה שצריך זאת הפסקה ואז הם חוזרים.. אחרי פרידה נוטים להיות עצובים ומדוכאים, את, תעשי בדיוק את ההפך
תהיי שמחה הכי שמחה שיש, עם כל הקושי שיש בזה, תעסיקי את עצמך בדברים אחרים ותנסי להתקדם הלאה. אני יכולה להגיד לך ש90% והוא יבקש לחזור, שנתיים זה לא בקטנה זה משמעותי
אל תפחדי להתאהב, יש בזה גם דברים טובים.
ברוב המקרים כל מה שצריך זאת הפסקה ואז הם חוזרים.. אחרי פרידה נוטים להיות עצובים ומדוכאים, את, תעשי בדיוק את ההפך
תהיי שמחה הכי שמחה שיש, עם כל הקושי שיש בזה, תעסיקי את עצמך בדברים אחרים ותנסי להתקדם הלאה. אני יכולה להגיד לך ש90% והוא יבקש לחזור, שנתיים זה לא בקטנה זה משמעותי
אל תפחדי להתאהב, יש בזה גם דברים טובים.
אנונימית
אני לא במקומך אז איני יכולה להבין אותך.
אך אני יכולה להגיד לך שכשמתרגלים למשהו או מישהו,
זה קשה להמשיך הלאה,
אבל זה חלק מהחיים ומה שנותר לנו לעשות להמשיך אותם.
אני מאמינה בך שתצליחי לעבור את זה.
אך אני יכולה להגיד לך שכשמתרגלים למשהו או מישהו,
זה קשה להמשיך הלאה,
אבל זה חלק מהחיים ומה שנותר לנו לעשות להמשיך אותם.
אני מאמינה בך שתצליחי לעבור את זה.
חיימ...
אם הוא נפרד ממך אז הוא לא שווה.
התרגלת אליו, מתרגלים לדברים בקלות ולכן חשוב לא להתרגל יותר מידי.
יפה שלי הוא לא שווה שום דמעה.
עריכה: ^לא יודע אבל עשיתי פלוס עכשיו ;)^
אם הוא נפרד ממך אז הוא לא שווה.
התרגלת אליו, מתרגלים לדברים בקלות ולכן חשוב לא להתרגל יותר מידי.
יפה שלי הוא לא שווה שום דמעה.
עריכה: ^לא יודע אבל עשיתי פלוס עכשיו ;)^
שמעי אני בדיוק כמוך ואני רוצה לתקן מה שקרה אני האשמה ואני לא מוותרת עליו אני תמיד נלחמת עליו אני מציעה לך להלחם עליו!!!
אנונימית
עם תרצי אגיד לך בפרטי
אנונימית
תקשיבי לנסיכה, היא למדה ממני!
הגיע הזמן לעבור שלב בחיים שלך ולא להיתקע מאחור.
זה כואב וקשה אבל תנסי את הזמן הזה של להיות לבד, תרגישי איך זה.
אולי את כן צריכה את זה, אולי את תכירי דברים שלא יצא לך להכיר כשהיית בזוגיות כי פחדת להיפתח..
הגיע הזמן לעבור שלב בחיים שלך ולא להיתקע מאחור.
זה כואב וקשה אבל תנסי את הזמן הזה של להיות לבד, תרגישי איך זה.
אולי את כן צריכה את זה, אולי את תכירי דברים שלא יצא לך להכיר כשהיית בזוגיות כי פחדת להיפתח..
לpunisher תבין שהאהבה בכלל לא נעלמת
אנונימית
אני כל כך מבינה אותך. אני מצטערת בשבילך מאוד, המקום הזה קשוח. קחי לך את הזמן- מותר לך להיות עצובה ממערכת יחסים שנגמרה- בטח אחרי כל כך הרבה זמן ביחד. את לא אמורה להמשיך כאילו כלום, קחי לך את השקט שלך, תסיקי את המסקנות שלך ומשם תוכלי להמשיך הלאה.
הפחד שלך ממערכות יחסים עתידיות הוא הגיוני, אבל אל תשכחי, שעם האדם הנכון- שיבוא בעתיד- לא תהיה פרידה. חצי נחמה.
הפחד שלך ממערכות יחסים עתידיות הוא הגיוני, אבל אל תשכחי, שעם האדם הנכון- שיבוא בעתיד- לא תהיה פרידה. חצי נחמה.
האהבה לא נעלמת בכלל את בת 14 כולהה
אנונימית
שואל השאלה:
אני משערת לעצמי שהוא עדיין אוהב אותי
רק ביום ראשון נפגשנו והכל היה טוב
אבל הוא עשה את הבחירה שלו
אני משערת לעצמי שהוא עדיין אוהב אותי
רק ביום ראשון נפגשנו והכל היה טוב
אבל הוא עשה את הבחירה שלו
אנונימית
תפני אלי בבקשה לפרטי נסיכה
אנונימית
אהובה אני כל כך מבינה אותך! חבר שלי נפרד ממני לפני חצי שנה אחרי שנה של זוגיות והייתי בדיוק כמוך . בכיתי את החיים באותו יום ואחרכ פחות .תבכי , תפרקי . אל תשמרי את זה בבטן כמוני , כי הבכי שלי חזר אחרי 3-4 חודשים כל יום . אז את צריכה לפרוק את מה שעל הלב שלך. ואת תראי שיהיה יותר טוב אני יודעת את זה . את תהני עם חברים , עם המשפחה ולאט לאט הלב ייכאב פחות . אבל באמת שאני מבינה לליבך . יהיה בסדר
אני מכירה את ההרגשה אבל אצל בני אדם הזמן מרפא את הכאב שלנו ולאט לאט את תרגישי יותר טוב תאמיני לי בתור אחת שעברה משהו דומה זה יכאב בהתחלה אבל עם הזמן את כבר תשכחי מזה יש אפילו כאלו שאחרי תקופת זמן מבינים שהם שמחים מהפרידה כי מבינים שזה לא לנצח
לבנתיים תבלי עם חברות
תעשי דברים שאת אוהבת
אין לך מה לפחד פרידות זה חלק מחיינו אבל בסופו של דבר מוצאים את האחד
לבנתיים תבלי עם חברות
תעשי דברים שאת אוהבת
אין לך מה לפחד פרידות זה חלק מחיינו אבל בסופו של דבר מוצאים את האחד
אני דיי יכולה להזדהות איתך
היה לי חבר למשך שנה והוא נפרד ממני ולמשך שבוע הרגשתי חרא עם עצמי אבל אז לאט לאט זה התחיל להשתפר. עד היום אני חושבת עליו לפעמים (עברו מאז מעל שלושה חודשים) ואני בתהליך של התגברות אז שתדעי שהדברים האלה לוקחים זמן אבל בסוף הכל יהיה בסדר
היה לי חבר למשך שנה והוא נפרד ממני ולמשך שבוע הרגשתי חרא עם עצמי אבל אז לאט לאט זה התחיל להשתפר. עד היום אני חושבת עליו לפעמים (עברו מאז מעל שלושה חודשים) ואני בתהליך של התגברות אז שתדעי שהדברים האלה לוקחים זמן אבל בסוף הכל יהיה בסדר
אנונימית
מאמי אל תדאגי
הלך נסיך, יבוא מלך
הלך נסיך, יבוא מלך
אנונימי
סתם כי סיקרנת אותי למה הוא נפרד ממך?
אנונימית
סליחה לבאס אבל את גם לא תצליחי לשחרר בזמן הקרוב. אני והאקסית שלי נפרדנו לפני שבעה חודשים ואני עדיין לא מסוגל לשחרר . (היינו שנה וחצי ביחד)
קודם , צר לי כאבך זה אכן לא פשוט!
אבל זה טבעי ונורמלי שיכאב לך ויהיה עצוב אי אפשר אחרת!
אלא אם כן את מכירה קוסם כמו "דרדסבא" או קוסם אחר.
זה המצב שאת צריכה לעבור,שתבני זאת אז הדרך לשכוח תקצר
זה ייקח לערך 3 חודשים
ורק שתדעי שבגיל שלך את אוהבת סוג מסוים של אדם ובגיל 21 ומעלה את תגלי שאת מתחברת לדברים אחרים לגמרי
אבל זה טבעי ונורמלי שיכאב לך ויהיה עצוב אי אפשר אחרת!
אלא אם כן את מכירה קוסם כמו "דרדסבא" או קוסם אחר.
זה המצב שאת צריכה לעבור,שתבני זאת אז הדרך לשכוח תקצר
זה ייקח לערך 3 חודשים
ורק שתדעי שבגיל שלך את אוהבת סוג מסוים של אדם ובגיל 21 ומעלה את תגלי שאת מתחברת לדברים אחרים לגמרי
אתה טועה קצת
אנונימית
תראי תאגד ותתאהבי בתומר קאפון