9 תשובות
זה רע,עם את מגיעה ל18 נקודות אמינות (משהו כזה אני לא זוכרת בידיוק) חוסמים לך את החשבון
מורידים לך נקודות עם את שואלת שאלות ללא מהות/מינ*** ודברים כאלה
מורידים לך נקודות עם את שואלת שאלות ללא מהות/מינ*** ודברים כאלה
עם עוברים חודשים ולא יורדות לך נקודות מתחילים להעלות לך נקודות
תקראי את החוקים של סטיפס
אם את עוברת על החוקים מורידים לך נקודות אמינות
ובשביל שיעלה לל הנקודות את צריכה להיות פעילה הרבה ולא לעבור על החוקים
אם את עוברת על החוקים מורידים לך נקודות אמינות
ובשביל שיעלה לל הנקודות את צריכה להיות פעילה הרבה ולא לעבור על החוקים
שואל השאלה:
אוף איזה מעצבן זה אני חייבת עכשיו לשאול מחא שאלות חסודות עכשיו?
אוף איזה מעצבן זה אני חייבת עכשיו לשאול מחא שאלות חסודות עכשיו?
אנונימית
שואל השאלה:
על איזה חוקים אני עוברת?
על איזה חוקים אני עוברת?
אנונימית
נקודות אמינות כשמן הן משקפות את רמת האמיניות שלך וכמה אפשר לסמוך עלייך.
כל משתמש חדש/ותיק שלא השתמש בסטיפס מתחיל עם 50 נקודות אמינות, הכוונה לניטרלי.. ככה שזה בסדר גמור.
אם את רוצה לעלות, תהיי פעילה באתר, תעני על שאלות ותשמרי על חוקי האתר.
כל משתמש חדש/ותיק שלא השתמש בסטיפס מתחיל עם 50 נקודות אמינות, הכוונה לניטרלי.. ככה שזה בסדר גמור.
אם את רוצה לעלות, תהיי פעילה באתר, תעני על שאלות ותשמרי על חוקי האתר.
שואל השאלה:
איך הם יודעים אבל שמה שאני אומרת הוא לא אמין? אני עונה תשובות בסדר...
איך הם יודעים אבל שמה שאני אומרת הוא לא אמין? אני עונה תשובות בסדר...
אנונימית
^קחי טיפ:תתחילי לצנזר מילים מינ*** זה נחשב עבירה על החוקים,אל תרשמי דברים פוגענים,מורידים לך נקודות גם על זה.....
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימית