18 תשובות
שהוא בעלך השני
שחבל שהוא לא השתתף גם בעונה הראשונה של תאגד
אם הוא בעד רבין.
סתם לא, אם הוא בעד להקים בית כשר במדינה
איך זה שאתה כזה חתיך
הייתי צורחת אני חולה עליוו
אנונימית
איך זה שבכל סדרה שאתה משחק בה הדמות שלך שוברת את הרגל
שהוא שמאלן ואין לי מה לדבר איתו
סתם לא יודעת מה הייתי הייתי שואלת כי הוא מעביר הרצאה אבל אם הוא היה שואל שאלות וזה הייתי עונה כדיי שישים לב אליי;)
אגב מי זה בעלך הראשון? סתם מסקרנות
שואל השאלה:
^מארק סלואן
וואי הלוואיי סתם עבדו עלינו
אה חחח אני בוכה עכשיו ראיתי שזה גם השם שלךxd
איך הייתה תגובתך על המהפך כשגילו את אמריקה ? והאם זה השפיע עליך איכשהוא ? תפרט ואנא הסבר , תודה
עוד אחד :

מה אתה חושב על השיר החדש של עדי ביטי
? איזה תחושות עברו בך בזמן שצפית בקליפ ? אם בכלל ..

האם אתה חושב שהדעות בקיצוניות מוצדקות ? אנא תפרט ותהיה כנה , תודה ליט
גם אני הולכת לקרוא לילד שלי על שמו:)
שואל השאלה:
מארק אני שמה לב שיש לנו המון דברים משותפים חיחי
אמאלה מתהה
שואל השאלה:
אתה באמת מת^