3 תשובות
מצטרפת לשאלה
לרוב פשוט פותחים תהילים ומתחילים לקרוא.
אפשר גם פרקים מסויימים אבל לדעתי אין באמת צורך בזה
אנונימית
מה שמעליי אמרו, אני הכי מתחבר לפרק הזה "שיר למעלות אשא עיני אל ההרים מאין יבוא עזרי עזרי מעם השם עושה שמים וארץ..........." אבל זה לא באמת משנה