4 תשובות
תשמעי שירים ותדברי עם חברות
שואל השאלה:
אני שומעת שירים עצובים שמזכירים לי אותו, זה עושה לי רק לבכות
אנונימית
היי מאמוש , מבינה אותך פרידה מחבר זה דבר לא פשוט בכלל אני בטוחה שהזמן יעשה את שלו תנסי כמה שפחות לחשוב על זה תעשי דברים שאת אוהבת תשמעי שירים תראי סרטים וסדרות דברי עם אנשים שאת אוהבת ואפילו תצאי עם חברות וכמה שיותר תהי עסוקה בדברים וכך יהיה לך פחות קשה ואת פחות תחשבי על זה כל היום .
אם את רוצה לפרוק ולדבר אני כאן תמיד ❤
היי מהממת. אני אשמח אם נוכל לדבר בפרטי..