8 תשובות
לפי דעתי זה גברי ואותי זה מושך. אבל כל אחת לפי הטעם שלה.
סבבה זה הטעם שלך, יש לי כמה חברים שמגלחים, לא הרבה אבל את תוכלי למצוא מישהו שמתאים לך מבחינה הזאת.
אני גם מעדיפה בלי
זה מאוד מושך בעיניי, חסר קצת גברים כאלה.
אבל אם את נמשכת לכל מה שמסביב, זה באמת מפריע?
אבל אם את נמשכת לכל מה שמסביב, זה באמת מפריע?
סבבה תהני,מה יש לי לחשוב זו המשיכה שלך. כל עוד את לא מזיקה לאף אחד תחגגי.
שיער גוף זה משהו טבעי
שאת שטחית רצח כפרע
אנונימי
זה טבעי אבל בסר בחירה שלך