6 תשובות
לנסות לשפשף בעדינות את העניים או לעצום כמה דקות
לומר להורים וללכת לרופא עכשיו.
בריאות העיניים שלך יכולה להיות בסכנה.
שואל השאלה:
ההורים שלי אומרים שזה מחר יעבור...
אנונימית
זאת נגיד לא שאלה לסטיפס.
בריאות עיניים במצבים כאלו זה משהו שדורש מענה רפואי מיידי ולא שאלה כאן
לפנות למיון אם יש צורך, את לא רוצה להגיע למצב של נזק
אנונימי
שואל השאלה:
יש משהו אחר שאפשר לעשות כרגע זה לא אופציה
אנונימית
רופא.

בברכה, לחם פיט.