קצת ארוך אבל פליז תקראו אוקיי אז יש לי חברה הכי טובה ויש לנו ידיד משותף ( אנחנו באותה כיתה) אז היא והוא מתחילת שנה נהיו ידידים ממש טובים, הם דיברו כל יום תמיד אמרו חג שמח ושבת שלום וכאלה, אז לפני שנה התחיל להיות לי קראש עליו וסיפרתי לחברה שלי מן הסתם, והיא הכי פירסמה לי בעולם ואמרה שאנחנו ממש מתאימים, לא עשיתי עם זה כלום כי ממש התפדחתי תמיד פחדתי להגיד לו, אוקיי עבר איזה חצי שנה ופתאום ביום אחד חברה שלי מתקשרת אליי ואומרת לי אנחנו צריכות לדבר ואז היא אמרה לי שהיא אוהבת אותו, אני הייתי בהלם, לא חשבתי שזה יכול לקרות, אחרי כמה חודשים הם עדיין דיברו וזה ( בזמן ששתינו אוהבות אותו) עכשיו אני מחוברת לה לאינסטגרם ורואה את השיחות שלהם, שמתי לב שבזמן האחרון היא והוא מדברים כאילו הם זוג (לא אפרט) ממש כמו זוג אבל ולא אשקר זה הציק לי כבר תקופה ארוכה והחלטתי להגיד לה את זה , חשבתי היא תקבל את זה ותדבר איתו פחות בכאילו הם זוג אבל לא! היא החליטה שהיא מתעצבנת עליי ולא מדברת איתי, לא דיברנו איזה חודשיים, גם אני כעסתי עלייה, אחרי זה השלמנו והיא אמרה לי שירד לה ממנו ממש ( הם רבו) וזהו, אז מה אומרים?? היא עדיין אוהבת אותו? יש משהו שאני יכולה לעשות ?