11 תשובות
עדיף שעווה עם את לא הולכת הרבה לים.
ואם את רוצה להתחיל ללכת הרבה אז קודם שעווה בהתחלה וכשיהיה לך זמן תתקדמי לליזר
לדעתי לייזר עדיף כבר להיפטר לצמיתות
ותורידי כמה שמרגיש לך בנוח . . לא חייב הכל אבל תחשבי על העתיד והכל שתגיעי לרגע שלך עם הבן/הבת הנכונים אז איך תרגישי איתם בנוח
שואל השאלה:
תודה רבה! וכמה אתן חושבות שלרוב ביחסי מין מומלץ שיהיה שיער באיבר? כמה נגיד אתן מורידות אם זה בסדר לשאול?
אנונימית
אני מורידה הכל לא אוהבת שיש לי למטה שיער וזה גם יותר נוח ונקי כשמקיימים יחסי מין
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובה!!
אנונימית
אבל תעשי מה שמרגיש לך לנכון את לא חייבת להוריד הכל :)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה מעריכה את העצות <3
אנונימית
תעשי לייזר אחותי זה שווה את זה !! שעווה סתם ממש יכאב לך וישאיר לך סימן אדום איזה יומים ולייזר עם תתמידי גם לא אדום גם לא כואב וגם לא יצמח הרבה. מקווה שעזרתי :))))
שואל השאלה:
תודה רבה!!
אנונימית
אני מורידה הכל
שואל השאלה:
תודה:))
אנונימית