16 תשובות
טראמפ
ביידן
ביידן
טראמפ
ביידן
ביידן
ביידן
לדעתי ביידן ייבחר
אני מקווה שטראמפ
אנונימית
מקווה מאוד מאוד מאוד שביידן יבחר
בזי למה? הוא טוב לישראל
אנונימית
תראה המצב שלנו במדינה לא טוב אבל גם שם . וגם ביידן תומך בישראל ואפילו צייץ על רבין . אני חושבת שטראמפ הוא בן אדם עם דעות חשוכות גזעני ומנהל את המשבר בצורה לא נכונה. הבחירות הם באמריקה לא כאן . בעידן יותר טוב לאמריקה וגם לישראל .
טראמפ יותר טוב לישראל ולארה"ב
אנונימית
דעות . הכל דעות בן אדם גזעני שמנהל את המשבר באופן לא נכון . אבל שוב זו דעתי האישית בלבד אין למה להביא לי מינוס בגלל דעתי
שוב פעם זה הדעה שלי בלבד תחשבי מה שתרצי
ביידן אמר ששחור שלא מצביע לו לא באמת שחור
אתה לא חושב שזה גזעני?
אתה לא חושב שזה גזעני?
אנונימית
באותו הנושא: