14 תשובות
לבקש ממנה סליחה(?)
שואל השאלה:
אין סיכוי היא התחילה את הריב הזה היא סכסכה ביני לבין חברות שלי רבה איתן והיא אמרה דברים שאני בחיים לא אסלח עליהם
אין סיכוי היא התחילה את הריב הזה היא סכסכה ביני לבין חברות שלי רבה איתן והיא אמרה דברים שאני בחיים לא אסלח עליהם
אויש זה לא כיף לריב עם חברה טובה
אם את אוהבת אותה תנסו להשלים
לא כדאי לוותר על חברות כזאת
אם את אוהבת אותה תנסו להשלים
לא כדאי לוותר על חברות כזאת
שואל השאלה:
היא רבה עם חברות שלי ואמרה לי לחפש חברות חדשות כי היא לא אוהבת אותן נראה לך הגיוני אני לא הולכת להתנצל אם מישהי פה צריכה להתנצל זו היא
היא רבה עם חברות שלי ואמרה לי לחפש חברות חדשות כי היא לא אוהבת אותן נראה לך הגיוני אני לא הולכת להתנצל אם מישהי פה צריכה להתנצל זו היא
לעזוב את האגו ולהתנצל
שואל השאלה:
אני לא הולכת להתנצל בזמן האחרון אנחנו רבות הרבה ואני זו שמתנצלת למרות שהיא זו שאשמה...ואתמול היא ממש הגזימה והיא אמרה דברים שרק לה סיפרתי והפנתה את זה נגדי
אני לא הולכת להתנצל בזמן האחרון אנחנו רבות הרבה ואני זו שמתנצלת למרות שהיא זו שאשמה...ואתמול היא ממש הגזימה והיא אמרה דברים שרק לה סיפרתי והפנתה את זה נגדי
אני בול בסיטואציה כזאת אני סיימתי את הקשר הזה ולא רוצה לדבר איתה וזהו
אולי לא מגיע לה שתהיי החברה הכי טובה שלה
זה מעולה! ככה תעשי לה מתנה מרגשת והיא גם תסלח לך וגם תזכרו את זה לנצח
אנונימית
שואל השאלה:
מה פיספסת במה שאמרתי?^
מה פיספסת במה שאמרתי?^
לדעתי תשלימו פשוט למרות שהיא יצאה לא בסדר כי יש לה יומולדת ואתן תשלימו בסופו של דבר והיא תהיה עצובה אם תהיה לה יומולדת בלעדייך ואם אתן באמת חברות הכי טובות הריב הזה לא יפריד בינכן לנצח
שואל השאלה:
היא אמרה לי "עדיף שלא תבואי ליומולדת שלי"
היא אמרה לי "עדיף שלא תבואי ליומולדת שלי"
היא לא באמת התכוונה לזה, היא פשוט בטח ממש נפגעה מאותן בנות ואולי גם ממך שלא הגנת עליה (אני חושבת שזה לא בסדר אבל אולי ככה היא חושבת והיא תרגיש רע כשהחברה הכי טובה שלי והיא לא מדברות ביום ההולדת שלה)
שואל השאלה:
היא התחילה לריב איתן אני הגנתי עליה ואז היא אומרת שאני הגנתי עליהן
היא התחילה לריב איתן אני הגנתי עליה ואז היא אומרת שאני הגנתי עליהן
באותו הנושא: