7 תשובות
כי אנחנו רבים על שטח אחד.
כי הם שונאים יהודים אבל זה לא כולם
המ? אז בגלל שהוא ערבי הוא "רע"? מה? לא הבנתי מה אתה מנסה לומר פה.. למה יהודים רעים? אה אז עכשיו אני אנטישמית... הבנתי... אז למה זה בסדר לומר על ערבים שהם רעים?
וואי איזו הכללה
לא כולם רעים
זאת הכללה להגיד דבר כזה.
לא כולם רעים. יש לי אפילו כמה חברים.
איך בדיוק אני רע?