תשובה אחת
אין למדא סיבה להעסיק אותך בתור חובשת יש לו מספיק חובשים מתנדבים שיבואו בחינם.
אם את רוצה לעבוד תעשי קורס נהגים ואז אולי יקבלו אותך לעבוד במדא...
אם את רוצה לעבוד תעשי קורס נהגים ואז אולי יקבלו אותך לעבוד במדא...
באותו הנושא: