תשובה אחת
אין למדא סיבה להעסיק אותך בתור חובשת יש לו מספיק חובשים מתנדבים שיבואו בחינם.
אם את רוצה לעבוד תעשי קורס נהגים ואז אולי יקבלו אותך לעבוד במדא...