8 תשובות
מרגישים אי נעימות לכמה שניות וזהו
מגזימים טיפה, זה פשוט לא נעים
תלוי.
יש כאלה שדוחפים את זה עמוק אבל כשאני עשיתי בדיקה לא הרגשתי את זה בכלל
יש כאלה שדוחפים את זה עמוק אבל כשאני עשיתי בדיקה לא הרגשתי את זה בכלל
קצת לא נעים
לי זה כאב, אבל זה בקטנה ממש
ממה שאני הבנתי לפני שעשיתי, זה היה נשמע ממש ממש כואב, ואז הלכתי לעשות, ובוא נגיד ככה- כואב זה בכלל לא היה לי... רק טיפה לא נעים לכמה שניות ואז עבר
אני הרגשתי מחוללת
מאוד לא נעים
בכיתי ברמות
אבל זה עבר תוך כמה דקות
מאוד לא נעים
בכיתי ברמות
אבל זה עבר תוך כמה דקות
זה לא כואב, סתם לא מאוד נעים אבל זה לוקח בדיוק שנייה
באותו הנושא: