11 תשובות
חושבת על זה שאני פוחדת לאבד אנשים שאני אוהבת
תעשי משהו שיסיח את דעתך. לקרוא ספר. לראות סדרה
אנונימית
אני באמת לא מבינה מה ככ מפחיד בלמות?
בסופו של דבר יש סוף להכל
אימלה עכשיו הפחדת אותי גם
אנונימית
שואל השאלה:
rinm- מפחיד לאבד שליטה על מה שקורה לי, לאבד את עצמי
אנונימית
כל עוד תחשבי על זה יותר ויותר תשקעי לזה ודברים רעים יקרו
אז תשחררי ותחיי את החיים
רק תזכרי שיש סוף
שואל השאלה:
תודה לכל התשובות, אני חושבת שבצורה אירונית- לדבר על זה עוזר.
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאמינה שאף אחד לא נהנה לפחד, אני לא ברמה שאני יכולה להחליט אם לפחד או לא אחרת גם הייתי מורידה את הפחד מגבהים ומג'וקים בלי לחשוב פעמיים... יש מחשבות וכשהן מתחילות לחגוג לי בראש אני מתחילה לפחד
אנונימית
אני אומרת לעצמי שאני מגזימה, וסתם מכניסה את עצמי לסרטים, לוקחת נשימות עמוקות ומנסה להרגע ולהפסיק לחשוב על זה
אנונימית
שרה לעצמי שירים שאני אוהבת בראש ואז אני לא חושבת על זה
כולם ימותו מה זה משנה איך ומתי