3 תשובות
להכנס לשמע בהגדרות והכל ולעשות שם שאת.ה תוכל.י להנמיך וזה גם יושתק,זה מה שעשיתי זה הכי טוב נראה לי
שואל השאלה:
למה הקקי הזה לא סותם יואו
חחח כנסי להגדרות כתוב לך צלילים תשימי על השתק