6 תשובות
חושבת שמי שרוצה למחזר שימחזר מי שלא שלא ימחזר
בכל מקרה אני לא ממחזרת זה לא ממש מעניין אותי
בכל מקרה אני לא ממחזרת זה לא ממש מעניין אותי
אני חושבת שכן. העולם מזדהם ועוד פחות מ200 שנה כולם יכחדו בגלל הפלסטיק
אני חושבת שכן צריך למחזר, יש טונות של פלסטיק שנזרק סתם במקום ללכת למחזור ולשמש כמשהו חדש.
אני כן ממחזרת, אבל תכלס שכל אחד יעשה מה שהוא חושב לנכון.
אני כן ממחזרת, אבל תכלס שכל אחד יעשה מה שהוא חושב לנכון.
כמובן שצריך
העולם תכף נכחד וזה מה שיכול לעזור
העולם תכף נכחד וזה מה שיכול לעזור
לפי דעתי כל המוצרי חשמל שאנשים זורקים צריך למחזר כי חבל לייצר כל הזמן
אצלי בבית כן ממחזרים אבל אני פחות שמה לב לזה
כאילו פשוט תזרקו את הזבל שלכם לפח הנכון זה לא בעייתי או מסובך-
כאילו שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה אבל אם יש אופציה למחזר, למה לא ?
כאילו פשוט תזרקו את הזבל שלכם לפח הנכון זה לא בעייתי או מסובך-
כאילו שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה אבל אם יש אופציה למחזר, למה לא ?
באותו הנושא: