9 תשובות
וואלה אין לי שמץ
שואל השאלה:
ברצינות?
אנונימי
לא חח אני גם חשבתי אבל לפני מלא זמן הפיצו שמועות על עיר בדיונית וכולם התחילו להאמין ובגלל זה קוראים לה "נס" יעני קסם כזה. קיצר לא
קיימת קיימת תבדוק במפה
שואל השאלה:
לול אני גר בנס ציונה פאק אוף אנשים
אנונימי
כן, אני גרה בנס ציונה
אנחנו קיימים חחח
שואל השאלה:
סוף סוף אנחנו על המפה
אנונימי
לקח לנו זמן חחח