8 תשובות
אני מנסה גם לחפש שיטות חח אבל השיטה העיקרית זה ריטלין
אני בשיעור כרגע אבל תפני עליי בפרטי יש לי הרבה שיטות ועצות (:
1.רטלין אבל זה דיי ברור
2.אני ממש בנאדם של שגרה אז בניתי לי מין שגרה קטנה שאוסרת למוח שלי להבין שזה מה שאני מנסה לעשות כרגע
3.לשמוע מוזיקה של משחקי מחשב בזמן שאני לומדת, אני יודעת שזה איפה מוזר אבל המנגינות האלו תוכננו בצורה שעוזרת לך להתרכז כי היוצרים רוצים שהשחקנים ישארו מרוכזים
4.לעשות לעצמי לוז, לכתוב לעצמי מתי יש לי הפסקות מלמידה ומתי לא כדאי שאני לא אשכח
2.אני ממש בנאדם של שגרה אז בניתי לי מין שגרה קטנה שאוסרת למוח שלי להבין שזה מה שאני מנסה לעשות כרגע
3.לשמוע מוזיקה של משחקי מחשב בזמן שאני לומדת, אני יודעת שזה איפה מוזר אבל המנגינות האלו תוכננו בצורה שעוזרת לך להתרכז כי היוצרים רוצים שהשחקנים ישארו מרוכזים
4.לעשות לעצמי לוז, לכתוב לעצמי מתי יש לי הפסקות מלמידה ומתי לא כדאי שאני לא אשכח
שואל השאלה:
חזרתי לקחת כדורים לא מזמן אבל בנתיים כלום לא עוזר לי. או שזה לא מספיק מינון או שתופעות לוואי מציקות, פעם כמעט התעלפתי בגלל כדור אחד.
חזרתי לקחת כדורים לא מזמן אבל בנתיים כלום לא עוזר לי. או שזה לא מספיק מינון או שתופעות לוואי מציקות, פעם כמעט התעלפתי בגלל כדור אחד.
אני אוהבת את האנשים פו
שואל השאלה:
להגביר
אבל זה מינון ממש גבוה
אני עכשיו על 40 מ"ג ריטלין...
להגביר
אבל זה מינון ממש גבוה
אני עכשיו על 40 מ"ג ריטלין...
שואל השאלה:
לא זה לא מהריטלין
ניסיתי אטנט, היה נורא
לא זה לא מהריטלין
ניסיתי אטנט, היה נורא
מוזיקה, *לאכול* כי צריך
וכדור
וכדור
באותו הנושא: