5 תשובות
אח שלי עם זה אבל אין לי מושגסורי
שלבי התפתחות של מה?
תסמינים?
אם את רגישה- אחרי שתאכלי משהו עם גלוטן תתנפח לך הבטן, כאבי בטן, בחילות, שלשולים, פריחה לפעמים
תסמינים?
אם את רגישה- אחרי שתאכלי משהו עם גלוטן תתנפח לך הבטן, כאבי בטן, בחילות, שלשולים, פריחה לפעמים
שואל השאלה:
^לא של תסמינים
אני חושבת של המחלה בגוף
^לא של תסמינים
אני חושבת של המחלה בגוף
שואל השאלה:
^ אני לא אלרגית או משהו אני צריכה את זה לעבודה ואין בשום מקום את שלבי ההתפתחות
^ אני לא אלרגית או משהו אני צריכה את זה לעבודה ואין בשום מקום את שלבי ההתפתחות
לפי מה שהבנתי בטן נפוכה ואולי אפילו פריחה על הגוף אבל תלכי לאלרגולוג
באותו הנושא: