3 תשובות
לי אין טעם לקולה כי החיים שלי אפורים ותפלים אבל למי שיש לו חיים ממליץ בחום
אנונימי
קולה זה יותר טעם המוות עם מה שיש במיץ הזה :)
שבקולה יש חומרים שרעים לבריאות בדיוק כמו החיים שלי