6 תשובות
ומה היא עושה שם אבל ^
את יכולה לשאול אותה אם נתנו לה לעשות קורס עם תעודה
חח איף בערב תשךחי לי הודעה אם אתן תשלימו
עשיתי שירות לאומי בטיפול נמרץ, בגדול עזרתי צוות ובמיוחד לאחיות, עניתי לטלפונים, הבאתי תרופות, מוצרי דם. אם את/ה במרפאה/ מחלקה עם ניתוחים אז זה יותר תפקיד מזכירותי-תיאום וקבלה של חולים, זה מאוד תלוי באופי של המחלקה וגם בדרישות של האחות האחראית ממך.
אחלה סכה
אבל עכשיו קורונה...
שואל השאלה:
מה הקשר... המיונים עוד מאט זה לשנה הבאה
אנונימי
תעשי פרמדיקית בצבא אם כבר