3 תשובות
למה לא?
את רוצה לראות תוצאות, תתאמני.
תמשיכי לשאול שאלות ולתרץ תירוצים. תשארי במקום.
את רוצה לראות תוצאות, תתאמני.
תמשיכי לשאול שאלות ולתרץ תירוצים. תשארי במקום.
כיף.
יש עכשיו רוח , למה לא?
חח אם את לא רוצה את לא באמת חייבת כן
בהצלחה לך❤
יש עכשיו רוח , למה לא?
חח אם את לא רוצה את לא באמת חייבת כן
בהצלחה לך❤
תחשבי על הגוף היפה שיהיה לך, תמיד עוזר.
באותו הנושא: