7 תשובות
תלכי אם את חושבת שאת מוכנה לפגוש אותו
אמלהה לכי על זה תכתבי לו שסבבה ולכיי מזל טוב אחותי זאת הזדמנות אז בלי לפשל
חחח אני הזויה תודה כפרה
אם את רוצה לבא אליו ומרגישה בטוחה תבואי אליו
אנונימית
כןן תבואיי תכתבי לו כזה "סבבנ בדרך" עם הנ
לא אל תלכי
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
באותו הנושא: