5 תשובות
אם יש שאלה שמעניינת אותי ואני חושבת שהיא תיצור פה קצת עיניין אז אני נועצת.
אני נועצת יחסית הרבה תאמת בשאלות שלדעתי באמת יכולול לעזור ולא בשאלות מטומטמות
אני נועצת רק מה שאני רוצה לראות מה יענו על השאלה
אני לא חושבת שיצא לי לנעוץ אפילו פעם אחת
כן,

למה לא??!
למה לא לפרגן??!
כיף לי לעשות את זה