25 תשובות
כי זה תומך בכל התעשיה של להרביע כלבות בצורה לא חוקית וזה התעללות ויש כל כך הרבה כלבים ברחוב ובעמותת...
אנונימית
כי יש מלא כלבים שאין להם בעלים ויכולים למות..
אין שום בעיה, כל אחד יכול לעשות מה שבאלו, אבל לקנות, המילה לקנות זה כבר דבר בעצמו, יש כלבים שאין להם בית שמחפשים בית חם ונעים והם בדרך כלל לא גזעים מיוחדים אבל הם מיוחדים בנשמה שלהם, כשאתה קונה כלב אתה קונה משהו ספציפי שאתה רוצה (זה לא רע) אבל אתה יכול לאמץ ולהציל חיים של כלב במקום לשלם עליו כסף.
הבעיה היא שאת תומכת בקניית כלבים. אנשים מרבים כלבים בצורה גזעית כולאים אותם כדי שתקני את הסוג האיכותי ביותר. הכלבים האלה גם סובלים מהתעשייה.

גם יש כלבים שנמצאים במצב של המתה, כלבים שלא נמסרים לאימוץ הרבה זמן מרדימים אותם. כלומר את משלמת על כלב במקום להציל כלב שנמצא בסכנת חיים.

כשקונים כלב תומכים במעגל של אומללות לכל הכלבים בסופו דבר
שואל השאלה:
אני לא תומכת בזה אני רק רציתי לשאול
אין בזה בעיה כל עוד לא קנית ממקום שמתעלל בכלבים, כלומר ממקום מורשה עם תעודות, אבל עדיף שתאמצי אם זה אפשרי
כי כל יום כלבים בכלביות נהרגים, והרבה פעמים בעצם אונסים את הכלבות בשביל שיביאו גורים גזעיים
אבל אם את קונה ממגדל מקצועי ששומר עליהם בצורה טובה ואין לך שום ספק בזה, אז אין בעיה בלקנות כלב.
עדיף לאמץ יש כלבים בעמותות שנשלחים להרדמה כל יום ויש כלבים לבד ברחוב אבל בואו נגיד שגם כלבים שקונים אין להם תנאים טובים כל כך כאילו כל אחד ומה שבא לו לעשות
כלב מאמצים, לא קונים!
אימוץ מציל 3+ כלבים: הכלב שאימצת, הכלב שיכניסו לכלביה כי התפנה המקום, והפחתת תעשיית ההרבעה הדוחה!
קניה לעומת זאת תומכת בהתעללות, הרבעה בכוח, והמשכת "פיצוץ האוכלוסין" של הכלבים: יש יותר כלבים מאנשים שרוצים לאמץ אותם. לכן המון כלבים משוטטים, נטושים, כלואים בכלביות ו*מומתים* מפאת חוסר מקום בהסגרים! חייבים להפסיק לתמוך בדבר הזה.
התירוץ של "גם הכלבים הקנויים לא בתנאים טובים" יוצר לולאה- הם אכן לא בתנאים טובים, אבל אם יפסיקו סופסוף לקנות אז יפסיקו להיות כלבים אצל מריביעים מזניחים.
מאותה סיבה, אגב, חשוב שבעלי הכלבים והחתולים יסרסו ויעקרו את חיות המחמד שלהם. להקטין את כמות הכלבים והחתולים בכלל.
כלב הוא לא צעצוע לאינסטגרם, הוא חבר, בן משפחה! הייתם קונים אח/ות? ילד/ה?
בקיצור, תפסיקו את תעשיית ההרבעה ותעזרו לכלבים שצריכים את זה :)
אנונימית
הבעיה היא שיש כלבים שאפשר לאמץ, במקום לקנות, ואם לא יאמצו אותם יהרגו אותם
משום שיש כלבים רבים וכמו כך גם בעלי חיים מכל הסוגים שאין להם בעלים ויש את האפשרות לאמץ אותם.
כי קנייה היא אחת הסיבות העיקריות לכמות הכלבים המטורפת שמומתים מדי שנה ולא מקבלים בית. קנייה משמעותה- לגרום לכלב למות.
בנוסף, התעשייה הזאת כוללת התעללות נוראית שהרבה פעמים (ללא ידיעה) הקונה תומך בה ונותן לה להמשיך.

בקיצור, קנייה היא מקור הסבל והמוות אולי הכי גדול לכלבים, אם יותר אנשים יפסיקו לקנות, אפשר להציל את חייהם של כל כך הרבה כלבים שיסבלו ולעצור הרבה התעללות.
סחר בבעלי חיים ואנחנו אנשים שלא תומכים בזה וכלבים בכללי יש כאלה שאין להם בית ורק מחכים שיאמצו אותם
אנונימית
כי בדרך כלל זה תומך בתעשיה של להרביע כלבות בצורה לא חוקית ולא טובה ויש כל כך הרבה כלבים שצריכים בית והתעללו בהם וזה פשוט עצוב שאנשים מעדיפים לקנות ולא לעזור לחיות וזה לא בעיה זה פשוט לא עדיף ממש לא עדיף אני בעצמי מאמצת
אין שום בעיה ברכישה של כלבים גזעיים,
בתנאי שהם מגיעים מבתים פרטיים טובים, בסופו של דבר הכלבים שמגיעים לצער בעלי חיים הם לא הכלבים הגזעיים אלא המעורבים, בכל השנים שהתנדבתי בצבח אולי פעם או פעמיים הביאו לנו כלב גזעי וגם זה לפי מה שהאחראית אמרה בגלל תאונה שעברה הבעלים ולא יכלה להמשיך לטפל בו.

האשם העיקרי זה לא המגדלים של הכלבים הגזעיים אלא אנשים פרטיים שמגדלים כלבים מעורבים בבית ולא מעקרים או מסרסים אותם, לרוב גם נותנים להם להסתובב לבד ברחובות (קורה יותר במושבים).

בכלבים יש הרבה גזעים ולכל גזע אופי שונה ודרישות גידול שונות, אם יש משהו ספציפי שאת צריכה תקני, אם את רק רוצה חבר ושותף לחיים ולא אכפת לך מהקו דם שלו, לא צריכה שיהיה היפו אלרגני ולא מתכננת לאלף אותו ברמה של תחרויות תעשי סיבוב בצבח ותראי אם את מוצאת כלב שמוצא חן בעינייך.

יש הרבה מאוד כלבים מושלמים בצער בעלי חיים, כואב לראות אותם בכלובים, אבל עדיף לא לקחת כלב מתחושת רחמים ואשמה, רק אם את רוצה ושלמה עם זה
אנונימי
לא מוסרי
כלבים שלא נמכרים לא הולכים למקומות טובים (במקרה הטוב מגיעים לעמותה טובה) או שמרדימים אותם או שזורקים אותם, חוץ מזה שעד שקונים אותם הם סובלים בדרך כלל נשארים בתוך כלוב בעיקר אם זה גורים.
לקנות זה גם להציל! לא פחות מלאמץ
לקנות מכאלה שמרבים כלבים בכוונה בבית שלהם כדי למכור זה משהו אחר וזה תמיכה בהם אבל אפילו זה להציל כי אם לא יקנו תכלבים האלה זה לא יגמר בשבילהם טוב.
לא כל הכלבים שמוכרים באמת נמכרים...
אנשים אכזריים גם מסוגלים להרבות כלבים וכשלא מצליחים למכור לשים את הגור בתוך הפח כבר ראיתי מקרים כאלה, מאז אני לא נגד לקנות, גם לקנות וגם לאמץ זה מציל את הכלבים.
כלב צריך לקבל משפחה אוהבת או מישהו שיאהב אותו לא משנה אם הוא עולה כסף או לא, מה רק לכלבים מעמותות מגיע להינצל? ואני אומרת את זה בתור אחת שאימצה כלב מעורב לא קנתה גזעי אבל עדיין אני בעד לקנות זה אותו עיקרון, כואב הלב לראות כלבים שלא נמכרים מה עושים להם, זה לא שחור ולבן ב2 המקרים מצילים אותם.
אנונימית
זה בגלל שיש הרבה כלבים אחרים שאפשר ועדיף לאמץ.. ועדיף לאמץ במקום לקנות פשוט... הכלבים שמאמצים הם יותר צריכים את הבית הזה כי זה חסר להם
אנונימית
^^^לקנות זה לא להציל. הקנייה מגיעה ממרביעים שהם למעשה תעשייה ועובדים לפי "היצע וביקוש"- אם אין ביקוש, יפסיקו להרביע. לכן קנייה היא תמיכה בתעשייה הזאת והיא גורמת לזה שלא מפסיקים להרביע ושעוד ועוד כלבים סובלים.
אנונימית
ברגע שאת קונה כלב, זה כמו שאת לוקחת את החיים לכלב אחר מאומץ. הרי אם לא יאמצו אותו, ירדימו אותו. תחשבי על זה לפני... הלך הסיכוי של איזשהו כלב למצוא משפחה
עריכה: למה מינוס??
כי לקנות כלב, זה יש לו איפה לגור, לעומת זאת לאמץ זה לקחת אותו מכלוב או מהחוב למשפחה חמה ואוהבת...
יש 3 סיבות לפי דעתי,
הראשונה- לקנות, לקנות כלב זה להתייחס אליו כמו חפץ, את קונה כלב כמו שאת קונה חפצים? זה להתייחס לבעלי חיים כחפץ
השנייה- לרוב ממש מתעללים בכלבים שמוכרים ומכריחים אותם להתרבות בכוח ופשוט מתנהגים אליהם נורא.
השלישית- למה לקנות כלב ולתמוך בתעשייה נוראית כל כך במקום לאמץ כלב מדהים שיכולים להמית אותו אם לא תאמצי אותו?
אנונימית
אין בעיה את גם מביאה חיים חדשים לכלב כשאת קונה
שיש כל כך הרבה כלבים שצריכים בית שאם לא יאמצו אותם ירדימו אותם אז אם אפשר להביא כלב הביתה עדיף כבר להציל חיים
זה לא בעיה