4 תשובות
ברור לכולם זה ניהיה, אני לא חושבת שאת צריכה להקשיב לאף בן אדם פה בתגובות כי לכל אחד יש עוד שונה ועוזר לו דברים וחומרים אחרים..
זה יעבור תוך כמה ימים אולי שבוע. זה רק פצעי זיעה
זה יעבור תוך כמה ימים אולי שבוע. זה רק פצעי זיעה
מויסטרייזר על בסיס שעתי
אנונימי
אחרי שיצאנו מהסגר הראשון המסיכה עשתה לי מלא מלא מלא מלא אבל מלא חצקונים, מוגלתיים ומלא כתמים בעור. הייתי צריכה טיפול אצל הקוסמטיקאית, לא היו לי הרבה ברירות.
אנונימית
כן זה מאוד לגיטימי זה מלא לחות והצטברות של חיידקים
תנסי לשים טלק לפני כדי שזה ייבש את העור
זה עובר אחרי כמה ימים אבל וגם אנחנו עוד מעט בחורף אז זה פחות יהיה כי אין כזאת לחות וחום...
תנסי לשים טלק לפני כדי שזה ייבש את העור
זה עובר אחרי כמה ימים אבל וגם אנחנו עוד מעט בחורף אז זה פחות יהיה כי אין כזאת לחות וחום...
באותו הנושא: