6 תשובות
כן, אין אדם שהוא זהה לאחר. זה מאוד משמעותי שההורים יכירו ויכבדו את האינדיבידואליות של הילד...זה בונה את הביטחון העצמי שלו.
וגם אחרי הילדות זה חשוב.
וגם אחרי הילדות זה חשוב.
אמור זה שם של דג... גם דניס
תגדירי אמורים....
ברור שזה נעים לחשוב שהם יקבלו אותנו אבל הם בני אדם וגם הם לפעמים יכולים לא להבין אותנו
ברור שזה נעים לחשוב שהם יקבלו אותנו אבל הם בני אדם וגם הם לפעמים יכולים לא להבין אותנו
כן חד משמעית
ברור!
הורים זה מקום מפלט שבו את אמורה להרגיש הכי את והכי טבעית ולהרשו לעצמך לשעות הכל כי הם אף פעם לא ישפטו אותך!
הורים זה מקום מפלט שבו את אמורה להרגיש הכי את והכי טבעית ולהרשו לעצמך לשעות הכל כי הם אף פעם לא ישפטו אותך!
שואל השאלה:
טוב אני אמסור להורים שלי שהם לא יודעים לקבל
טוב אני אמסור להורים שלי שהם לא יודעים לקבל
אנונימית
באותו הנושא: