3 תשובות
תלמדו מהטעויות ותמשיכו הלאה אם שניכם באמת רוצים את זה
סך הכל נשמע שהכל טוב. אל תהרגי את עצמך בגלל כמה מכשולים בדרך. אנחנו בני אדם ולפעמים עושים טעויות. גם לא בטוח שזה היה טעות אולי הייתם צריכים את ההפסקה הזאת. העיקר שאתם שוב ביחד.
שווה לך להמשיך לנסות. תמיד כדאי שתדעי לפי מה שאת מרגישה. כל עוד את מרגישה שאת אוהבת אותו לכי על זה. זה לא חייב להיות מושלם. יש תקופות ואין מה לעשות עם זה.
והפרידה לא מראה בהכרח על חולשה של הקשר.
אם חזרתם כנראה שיש בינכם משהו אמיתי.