4 תשובות
בדם...
אנונימית
זה לא בדם, אני לא זוכרת בדיוק איפה במערכת העיכול אבל בטוח יש בויקיפדיה
אני חושבת שהפירוק הזה קורה בפה. כמעט כל דבר שתכניסי לפה ותשאירי אותו בתוך הפה הרבה זמן ירגיש לך מתוק כמו סוכר. זה קורה הרבה עם לחם שפתאום מרגישים מתוק. אז אני חושבת שבפה
אנונימית
בכבד
באותו הנושא: