14 תשובות
כן לדעתי כן
במציאות הנוכחית אין לנתניהו תחליף כיום...
בכל מקרה כן,
אגב אירוני זה שנתניהו עצמו התחייב לעשות את זה,
מצחיק שהוא בכהונה 14 שנים
כן כן וכן
כן. כל כך. מה שהיא\הוא לא יעשו ב 8 שנים לא יעשה אף פעם
לא
אנונימי
בדוק שכן
כן
כל דבר בארה"ב הוא טוב
חוץ מהריגות בבית ספר^ מוסלמים אנטישמיים ומפלגות שתורמות למדינות ערב
אנונימי
כן כן כן
וואי כן חד משמעית .
כן כן כן כן כן
יש כאלה שמגיע להם למות ^