55 תשובות
הארנב עוד יותר לא שם על הבעלים שלו
אולי תביאי עוד כלב או חתול גם זה חיה מסריחה ארנב
שואל השאלה:
חתול רציתי גם אבל לא מסכימים עוד יותר.. בגלל הכלב וכלב נוסף בכלל לא מסכימים.. ארנב זאת האופציה היחידה שאוליי אפשר
חתול רציתי גם אבל לא מסכימים עוד יותר.. בגלל הכלב וכלב נוסף בכלל לא מסכימים.. ארנב זאת האופציה היחידה שאוליי אפשר
ארנב דורש טיפול רציני כל הזמן אבל אחד זה די קל
אבל הוא גם מסריח גם אם תחליפי לו כל יומיים נסורת
אני לא יודעת איך לעזור לך בלשכנע את שני ההורים
כשהיו לי ארנבים הייתי צריכה לשכנע רק את אמא וגם את זה לא הצלחתי וגם הם היו בחוץ אז היא הייתה אחר כך סביר עם זה
אבל הוא גם מסריח גם אם תחליפי לו כל יומיים נסורת
אני לא יודעת איך לעזור לך בלשכנע את שני ההורים
כשהיו לי ארנבים הייתי צריכה לשכנע רק את אמא וגם את זה לא הצלחתי וגם הם היו בחוץ אז היא הייתה אחר כך סביר עם זה
אנונימית
לפני זה ארנב זה טיפול מאד מאד קשה
קודם כל,הוא צריך לחיות בגדר גורים בגובה 90 ס"מ או לחיות משוחרר תמיד.
בגדר גורים חובה שיהיה מחילה,אוכל בריא (ביפהאר care+) אספסת ללא הגבלה או חציר (עד גיל חצי שנה רק אספסת,מגיל חצי שנה רק חציר ואפשר לתת אספסת פעם בשבוע כפינוק).
צרןך להיות לו ארגז צרכים כמו של חתול,בארגז את שמה שבבי עץ (קאט באסט) ואספסת/חציר בהתאם לגיל
חובה חובה כל יום להחליף כי זה נהיה מסריח מהר מאד
את לא חייבת לקנות,אלא לאמץ,יש המון ארנבונים לאימוץ.
ארנבון צריך להיות משוחרר כ10 שעות ביום בחוץ, ולרוץ לפחות 3-4 קילומטר.
את צריכה לקחת בחשבון גם שהם חיים עד גיל 15.
אני יכולה להסביר לך יותר מפורט ולשלוח לך מדריך לגידול ארנבון,תפני אליי בפרטי לכל שאלה (:
קודם כל,הוא צריך לחיות בגדר גורים בגובה 90 ס"מ או לחיות משוחרר תמיד.
בגדר גורים חובה שיהיה מחילה,אוכל בריא (ביפהאר care+) אספסת ללא הגבלה או חציר (עד גיל חצי שנה רק אספסת,מגיל חצי שנה רק חציר ואפשר לתת אספסת פעם בשבוע כפינוק).
צרןך להיות לו ארגז צרכים כמו של חתול,בארגז את שמה שבבי עץ (קאט באסט) ואספסת/חציר בהתאם לגיל
חובה חובה כל יום להחליף כי זה נהיה מסריח מהר מאד
את לא חייבת לקנות,אלא לאמץ,יש המון ארנבונים לאימוץ.
ארנבון צריך להיות משוחרר כ10 שעות ביום בחוץ, ולרוץ לפחות 3-4 קילומטר.
את צריכה לקחת בחשבון גם שהם חיים עד גיל 15.
אני יכולה להסביר לך יותר מפורט ולשלוח לך מדריך לגידול ארנבון,תפני אליי בפרטי לכל שאלה (:
וגם אסור!! אסור להם לחיות במרפסת,הם חיה מבויתת שלא יודעת להתמודד עם חום וקור,והם גם חיה מאדד עדינה שרק מרעש של חיה טורפת(נץ,נחש,חתול) הם יכולים לקבל התקף לב
הם צריכים לחיות בבית ובקיץ עם מזגן/בקבוק קרח
הם צריכים לחיות בבית ובקיץ עם מזגן/בקבוק קרח
ועוד דבר
אסור בשום פנים ואופן לקלח ארנבון. הם מתקלחים לבד,ואם את רואה שהארנבון שלך לא מצליח להתקלח,תעבירי עליו מגבת לחה וצריך לקחת אותו לוטרינר.
והדבר הכי חשוב: ארנבונים חייבים ללכת לוטרינר לחיות אקזוטיות ולא לוטרינר רגיל. שזה אומר שאת חייבת לבדוק אם יש באזור שלך (תגידי לי מאיפה את ואני אבדוק לך איזה וטרינר יש באזור שלך) הם צריכים כל חמש חודשים בדיקה,מכיוון שהם חיה נטרפת,אז אם כואב להם משהו הם לא יראו סימנים,וגם יש דרך להרים אותם,בדרכ הם לא אוהבים שמרימים אותם ושמלטפים אותם,אסור להפוך אןתם אחרת הם מקבלים התקף לב (הם חושבים שטורפים אותם)
התזונה שלהם מורכבת מ: 80% אספסת/חציר (בהתאם לגיל) 10 אחוז כופתיות של ביפהאר (על כל קילו של ארנב,כוס) 10 אחוז עלים וירקות.
שלחי לי הודעה ואשלח לך איזה עלים מותר.
במידה ואת לוקחת ארנבת חובה עיקור כי יש סכנה לסרטן הרחם,עדיף לקחת זכר כי זה לא חובה סירוס.
חוץ מזה אין לי עוד מה להוסיף. הם באמת חיה מדהימה ושאת תאמצי/תקני את חייבת לבדוק שהארנב בן יותר מחודשיים,אחרת הוא בסכנת חיים כי הם צריכים להיות עם אמא שלהם עד גיל חודשיים.
תוודאי שלא עובדים עלייך גם בסוג שאת קונה.
וזהו. אני פה לכל שאלה (:
אסור בשום פנים ואופן לקלח ארנבון. הם מתקלחים לבד,ואם את רואה שהארנבון שלך לא מצליח להתקלח,תעבירי עליו מגבת לחה וצריך לקחת אותו לוטרינר.
והדבר הכי חשוב: ארנבונים חייבים ללכת לוטרינר לחיות אקזוטיות ולא לוטרינר רגיל. שזה אומר שאת חייבת לבדוק אם יש באזור שלך (תגידי לי מאיפה את ואני אבדוק לך איזה וטרינר יש באזור שלך) הם צריכים כל חמש חודשים בדיקה,מכיוון שהם חיה נטרפת,אז אם כואב להם משהו הם לא יראו סימנים,וגם יש דרך להרים אותם,בדרכ הם לא אוהבים שמרימים אותם ושמלטפים אותם,אסור להפוך אןתם אחרת הם מקבלים התקף לב (הם חושבים שטורפים אותם)
התזונה שלהם מורכבת מ: 80% אספסת/חציר (בהתאם לגיל) 10 אחוז כופתיות של ביפהאר (על כל קילו של ארנב,כוס) 10 אחוז עלים וירקות.
שלחי לי הודעה ואשלח לך איזה עלים מותר.
במידה ואת לוקחת ארנבת חובה עיקור כי יש סכנה לסרטן הרחם,עדיף לקחת זכר כי זה לא חובה סירוס.
חוץ מזה אין לי עוד מה להוסיף. הם באמת חיה מדהימה ושאת תאמצי/תקני את חייבת לבדוק שהארנב בן יותר מחודשיים,אחרת הוא בסכנת חיים כי הם צריכים להיות עם אמא שלהם עד גיל חודשיים.
תוודאי שלא עובדים עלייך גם בסוג שאת קונה.
וזהו. אני פה לכל שאלה (:
^זה לא נכון שאסור להם להיות בחוץ
היו לי ארנבים והם תמיד היו בחוץ פשוט דאגנו בחורף לכסות כדי שלא הירטבו ובקיץ שיש להם מספיק מים
היו לי מלא ארנבים ואף אחד לא מת מחום וקור ובגלל שהיה בחוץ
היו לי ארנבים והם תמיד היו בחוץ פשוט דאגנו בחורף לכסות כדי שלא הירטבו ובקיץ שיש להם מספיק מים
היו לי מלא ארנבים ואף אחד לא מת מחום וקור ובגלל שהיה בחוץ
אנונימית
זה נכון מאד
רשמתי למה. זה חוסר אחריות לשים ארנבון,חיה כלכך עדינה,ושלא יודעת להתמודד עם חום וקור בחוץ.
סביר להניח שהם ימותו מחום
ובחורף סביר להניח שיקבלו דלקת ריאות
בחוץ גם יש מלא חיות שרק מלשמוע אותן הם מקבלים התקף לב
רשמתי למה. זה חוסר אחריות לשים ארנבון,חיה כלכך עדינה,ושלא יודעת להתמודד עם חום וקור בחוץ.
סביר להניח שהם ימותו מחום
ובחורף סביר להניח שיקבלו דלקת ריאות
בחוץ גם יש מלא חיות שרק מלשמוע אותן הם מקבלים התקף לב
זה לא נכון ואני מדברת מניסיון היו לי מלא ארנבים ולא מת אחד והיו לי אותם כמה שנים רק בחורף הראשון פחדתי עליהם אז הכנסנו אותם אבל חוץ משבוע אחד הם לא היו בבית בכלל
ובפינות חי נראה לך שהם בתוך בית? לא. הם בחוץ!
ובפינות חי נראה לך שהם בתוך בית? לא. הם בחוץ!
אנונימית
את נורמאלית שאת משווה פינות חי? את יודעת מה הם עוברים שם?? מתעללים בהם ! זה ממש לא דוגמא! זאת חיה מבויתת! את יודעת מה זה אומר? שהיא לא יודעת להתמודד בחוץ,והיא צריכה לחיות בבית!
זה לא נכון^ גם חתול זה חיה מבויתת ויש גם ארנבים שחיים בחוץ ושורדים
את משווה חתול לארנב?
ארנב זאת חיה כלכך עדינה וחתול זאת חיה טורפת. חתול יודע לשרוד בטבע,ארנב לא.
ארנב זאת חיה כלכך עדינה וחתול זאת חיה טורפת. חתול יודע לשרוד בטבע,ארנב לא.
את טועה
איפה שאני גר אני רואה ליד הבית ארנבים
חוץ מזה את אמרת שחיה מבויתת אומר שהיא לא יכולה להסתדר לא בבית, חתול זה חיה מבויתת.
חוץ מזה ארנב חיה עדינה? נראה אותך מצליחה לתפוס אחת ולהחזיק ליותר משתי שניות יש להם שרירים בכל הגוף
חתול זאת חיה מבויתת אבל אתה יודע מה ההבדל?
חתול חיה *טורפת*
ארנב חיה *נטרפת* חתול אוכל בשר והוא יכול לשרוד מלאכןל חיות,ארנבון זאת חיה צמחונית,רוב הדשא בחוץ מרוסס והם מתים מזה,אתה יותר ממוזמן להכנס לעמוד של בית נתנאל יחד מצילים חיים בפייסבוק,ולראות מאיזה זוועות הם מצילים ארנבונים מהרחוב.
חתול חיה *טורפת*
ארנב חיה *נטרפת* חתול אוכל בשר והוא יכול לשרוד מלאכןל חיות,ארנבון זאת חיה צמחונית,רוב הדשא בחוץ מרוסס והם מתים מזה,אתה יותר ממוזמן להכנס לעמוד של בית נתנאל יחד מצילים חיים בפייסבוק,ולראות מאיזה זוועות הם מצילים ארנבונים מהרחוב.
רואים שאין לך ארנבון.
אסור להחזיק אותם הם לא אוהבים את זה,אסור להחזיק אותם בצורה מסוימת כי יכול להשבר להם הגב,אסור להחזיק אותם הפוך כי הם חושבים שטורפים אותם בגלל שהם חיה נטרפת,והם יכולים לקבל מזה התקף לב.
בבקשה אל תטעה אנשים אם אתה לא מבין. זה פשוט מביך.
אסור להחזיק אותם הם לא אוהבים את זה,אסור להחזיק אותם בצורה מסוימת כי יכול להשבר להם הגב,אסור להחזיק אותם הפוך כי הם חושבים שטורפים אותם בגלל שהם חיה נטרפת,והם יכולים לקבל מזה התקף לב.
בבקשה אל תטעה אנשים אם אתה לא מבין. זה פשוט מביך.
ברור שאין לי ארנבון מה הקשר זה לא משנה את העובדה שאת טועה לגבי הטענה שלך על חיות מבויתות וחוץ מזה יש ארנבים ביערות את מוזמנת לבדוק את זה בעצמך את מביכה את עצמך בסך הכל
ואת מוזמנת להכנס לאתר חילוצבי ולראות באיזה מצב מצילים חתולים שחסר להם עינים ורגלים, אבל זה לא כלכך קשור
"זאת חיה מבויתת!! את יודעת מה זה אומר? שהיא לא יודעת להתמודד בחוץ"
את טועה ומטעה!
מסכימה עם "אסתר המלכה האמיתית" ולי היו ארנבים
ולא מתעללים בהם בכלל בפינות חי
ואני אומרת לך מניסיון היו לי שנים ארנבים מלא ארנבים והם היו בחוץ והם היו בסדר גמור אין לי שום סיבה לשקר
את סתם מטעה וארנב זאת ממש לא חיה עדינה כנראה שלא ראית או החזקת או נגעת בארנב
ולא מתעללים בהם בכלל בפינות חי
ואני אומרת לך מניסיון היו לי שנים ארנבים מלא ארנבים והם היו בחוץ והם היו בסדר גמור אין לי שום סיבה לשקר
את סתם מטעה וארנב זאת ממש לא חיה עדינה כנראה שלא ראית או החזקת או נגעת בארנב
אנונימית
חתול- חיה טורפת
ארנב-חיה צמחונית
ארנב רחוב יותר מזעזע מחתןל,חתול יודע לשרוד,הוא צד. ארנב לא צד חיות. הוא חיה קטנה שרק מלראות חתןל הוא מקבל התקף לב!
ארנב-חיה צמחונית
ארנב רחוב יותר מזעזע מחתןל,חתול יודע לשרוד,הוא צד. ארנב לא צד חיות. הוא חיה קטנה שרק מלראות חתןל הוא מקבל התקף לב!
ואי שתיכן פשוט הזייה אחת גדולה
אם לא היה לכן ארנבים א ל תדברו!!!! תבדקו גם בגוגל,אם מחזיקים אותם לא טוב הם שוברים משהן ואם הופכים אותם הם יכולים לרבל התקף לב!!
כמובן שנגעתי והחזקתי ארנב כי לי יש ארנב!!!! בכל מקום באינטרנט כתוב שהם סופר עדינים!! תפסיקו לשקר ותכנסו לקבוצות ארנבונים בפייסבוק אולי יכנס משהו לראש!!! זאת ל א חיה קלה לגידול
זאת חיה מאד עדינה שבשנייה יכולה לקבל התקף לב!!!!!!!
אם לא היה לכן ארנבים א ל תדברו!!!! תבדקו גם בגוגל,אם מחזיקים אותם לא טוב הם שוברים משהן ואם הופכים אותם הם יכולים לרבל התקף לב!!
כמובן שנגעתי והחזקתי ארנב כי לי יש ארנב!!!! בכל מקום באינטרנט כתוב שהם סופר עדינים!! תפסיקו לשקר ותכנסו לקבוצות ארנבונים בפייסבוק אולי יכנס משהו לראש!!! זאת ל א חיה קלה לגידול
זאת חיה מאד עדינה שבשנייה יכולה לקבל התקף לב!!!!!!!
"זאת חיה מבויתת!! את יודעת מה זה אומר? שהיא לא יודעת להתמודד בחוץ"
טועה
אולי במקום להגיד לאנשים שהם טועים תתחילי לדעת מה את מדברת
אני אומרת לך שהיו לי ארנבים את אפילו לא קוראת את מה שאני כותבת
היו לי שנים ארנבים והם תמיד אבל תמיד היו בחוץ והם חיו לא מת לי ארנב אחד והיו לי מלא אז אל תאמרי לי שאני לא מבינה אני האחרונה שתתעלל בארנב ובכל חיה אחרת ותעשה מה שלא מתאים התייעצנו עם מישהו שמבין ומגדל בעצמו ארנבים אז כדי מאוד שתבדקי את הידע הלא נכון שלך ותתקני אותו
היו לי שנים ארנבים והם תמיד אבל תמיד היו בחוץ והם חיו לא מת לי ארנב אחד והיו לי מלא אז אל תאמרי לי שאני לא מבינה אני האחרונה שתתעלל בארנב ובכל חיה אחרת ותעשה מה שלא מתאים התייעצנו עם מישהו שמבין ומגדל בעצמו ארנבים אז כדי מאוד שתבדקי את הידע הלא נכון שלך ותתקני אותו
אנונימית
לא אני לא טועה.
ואני יודעת מה אני אומרת,את מוזמנת לבדוק באינטרנט,לשאול וטרינרים,מה שבא לך
ולתגובה השנייה
עד איזה גיל הארנבונים שלך חיו?
הידע שלי מאד טוב,התייעצתי עם וטרינר מומחה (דר עדי גנץ היחידי בארץ עם תעודה של טיפול בארנבונים)
ואני יודעת מה אני אומרת,את מוזמנת לבדוק באינטרנט,לשאול וטרינרים,מה שבא לך
ולתגובה השנייה
עד איזה גיל הארנבונים שלך חיו?
הידע שלי מאד טוב,התייעצתי עם וטרינר מומחה (דר עדי גנץ היחידי בארץ עם תעודה של טיפול בארנבונים)
מאיפה התעודה שלו מאיביי?
את כן טועה
אתה כלכך חוצפן. הוא למד המון המון שנים בחול,בנתיים הוא מרוויח יותר ממה שתרוויח כל החיים שלך. חצוף
טוב ילד בן 12 מסטיפס יותר מבין מבן אדם שלמד המון זמן,ועם נסיון של 20 שנה
מאיפה את יודעת כמה אני מרוויח.. טוב פסדר לא מאיביי מאלי אקספרס אז
והוא גם אמר לך שאין ארנבים בטבע?
ושחיות מבויתות חייבות בית בשביל לשרוד גם את זה הוא אמר לך?
חחח אמלה מה יש לך
יש ארנב בר
וארנבון בית
זה ההבדלים. ארנב בר שורד במינימום שלוש שנים בטבע כי טורפים אותו בסופו של דבר
אבל ההבדל שארנב בר יודע להסתדר יותר טוב בטבע,ולהתמודד עם חום וקור,עם להתחבא ולמצוא אוכל,אם תשים לב הם גם לא דומים בכלל
ארנבון בית לא יודע בגלל שהם מבויתים המון זמן,הם אף פעם לא חוו טבע כדי לדעת איך להתמודד איתו,לעומת זאת אצל חתולים יש אינסטינקט הישרדותי מה שאין אצל ארנבון מבוית,ובגלל זה חתולים יודעים להסתדר בטבע והם צדים חולדות,עכברים,ארנבונים,וכו
ארנבון לא יודע להסתדר בטבע נקודה.
יש ארנב בר
וארנבון בית
זה ההבדלים. ארנב בר שורד במינימום שלוש שנים בטבע כי טורפים אותו בסופו של דבר
אבל ההבדל שארנב בר יודע להסתדר יותר טוב בטבע,ולהתמודד עם חום וקור,עם להתחבא ולמצוא אוכל,אם תשים לב הם גם לא דומים בכלל
ארנבון בית לא יודע בגלל שהם מבויתים המון זמן,הם אף פעם לא חוו טבע כדי לדעת איך להתמודד איתו,לעומת זאת אצל חתולים יש אינסטינקט הישרדותי מה שאין אצל ארנבון מבוית,ובגלל זה חתולים יודעים להסתדר בטבע והם צדים חולדות,עכברים,ארנבונים,וכו
ארנבון לא יודע להסתדר בטבע נקודה.
אין ארנב בר בארץ בכלל והם בסכנת הכחדה
את בכוח מנסה לצאת לא חכמה
מה-
אמלה כנס לעמוד של רשות הטבע והגנים
חיות הבר
בטח שיש! מצלמים אותם מלא.
אמלה כנס לעמוד של רשות הטבע והגנים
חיות הבר
בטח שיש! מצלמים אותם מלא.
וארנבון זה סוג ספציפי שגם נמצא בזאת הכחדה
טוב אין לי כח
קיר מקשיב יותר טוב
פה זה נגמר
אני הבהרתי את הנקודה שלי,מקווה ששואלת השאלה תתייחס לבן אדם שכן יש לו ארנבון ויודע לגדל,מאשר מישהו שפולט שטויות בערימות.
ערב טוב
(:
קיר מקשיב יותר טוב
פה זה נגמר
אני הבהרתי את הנקודה שלי,מקווה ששואלת השאלה תתייחס לבן אדם שכן יש לו ארנבון ויודע לגדל,מאשר מישהו שפולט שטויות בערימות.
ערב טוב
(:
ארנבון ממש לא בסכנת הכחדה
ואי אין לי כח לריב איתך
ואי אין לי כח לריב איתך
אין בארץ ארנב בר.
וגם אין דבר כזה ארנבון בר
ארנב בר*
יש בארץ ויש דבר כזה.
מוזמן לראות בעמוד של רשות הטבע והגנים.
אני לא ממשיכה את השיחה הזו.
ערב טוב לך
(:
יש בארץ ויש דבר כזה.
מוזמן לראות בעמוד של רשות הטבע והגנים.
אני לא ממשיכה את השיחה הזו.
ערב טוב לך
(:
הארנב הכי זקן שלי היה בן 5
וכל השנים האלה הוא היה בחוץ
אז אל תבלבלי במוח
ובנוסף היו לי גורים שהארנבת שלי המליטה שעברו חורף בחוץ
אני יודעת לגדל טוב מאוד ארנבים אל תבלבלי במוח הארנבים שלי היו בריאים ובסדר גמור עוד חקרתי על ארנבים לפני שהבאנו ועובדה הארנב שלי חי 5 שנים אצלי בחוץ גם בחורף הכי קשה הוא שרד
אז אל תעזי לאמר שאני לא יודעת לגדל ארנבים
כי לגדל ארנב בכלוב בתוך הבית זה אומר גם כלוב די קטן זה לא בסדר כי הוא מסכן במקום בחוץ עם כלוב מספיק גדול שיהיה לו מרחב שזה אין יותר טוב מזה
וכל השנים האלה הוא היה בחוץ
אז אל תבלבלי במוח
ובנוסף היו לי גורים שהארנבת שלי המליטה שעברו חורף בחוץ
אני יודעת לגדל טוב מאוד ארנבים אל תבלבלי במוח הארנבים שלי היו בריאים ובסדר גמור עוד חקרתי על ארנבים לפני שהבאנו ועובדה הארנב שלי חי 5 שנים אצלי בחוץ גם בחורף הכי קשה הוא שרד
אז אל תעזי לאמר שאני לא יודעת לגדל ארנבים
כי לגדל ארנב בכלוב בתוך הבית זה אומר גם כלוב די קטן זה לא בסדר כי הוא מסכן במקום בחוץ עם כלוב מספיק גדול שיהיה לו מרחב שזה אין יותר טוב מזה
אנונימית
אני לא ממשיך את השיחה איתך לא את ואת מוזמנת להכנס לי ל*** שם עלייך אלף יקינטון
שואל השאלה:
אמאל'ה מה זה הריב הזה שהלך כאן.. תודה רבה על העזרה אבל לא צריך לריב.. כל אחד או אחת טוענים דברים אחרים. תודה על העזרה כנראה שבסוף ההורים שלי לא יסכימו לי ארנב כי הם אומרים שהוא מסריח.. זה באסה אבל אני בכל זאת אמשיך לנסות לשכנע אותם.. תודה על הטיפים !
אמאל'ה מה זה הריב הזה שהלך כאן.. תודה רבה על העזרה אבל לא צריך לריב.. כל אחד או אחת טוענים דברים אחרים. תודה על העזרה כנראה שבסוף ההורים שלי לא יסכימו לי ארנב כי הם אומרים שהוא מסריח.. זה באסה אבל אני בכל זאת אמשיך לנסות לשכנע אותם.. תודה על הטיפים !
אולי הם יסכימו אוגר? הוא יותר קטן פחות מסריח מארנב וגם מאוד חמוד
אנונימית
שואל השאלה:
היו לנו אוגרים פעם ואחד מהם נשך את אחותי אז אוגר הם בטוח לא יסכימו חחח אבל מה שכן כנראה הם יסכימו ארנב בסוף! יאי! אני מקווה חחח נראה שבוע הבא שהחנויות יפתחו
היו לנו אוגרים פעם ואחד מהם נשך את אחותי אז אוגר הם בטוח לא יסכימו חחח אבל מה שכן כנראה הם יסכימו ארנב בסוף! יאי! אני מקווה חחח נראה שבוע הבא שהחנויות יפתחו
סתם חיה מסריחה
בהצלחה מקווה שיסכימו לך
אנונימית
באותו הנושא: