11 תשובות
תלוי מה הbmi, יכול להיות שיגייסו עם פרופיל נמוך 64/45.
אני חושבת שתצטרכי לעלות במשקל.
שואל השאלה:
אני 1.54
אני 1.54
אנונימית
את בתת משקל.. כנראה יתנו לך פרופיל נמוך אבל תמיד אפשר להעלות במשקל ולשנות את הנתונים.
מה הגובה שלך
גבולית.
ברור את ילדה מדהימה
^יש לי חברה שלא גייסו אותה בגלל זה
אנונימית
יש לי חברה פה שהגובה שלה 1.53 והיא שוקלת 37.. וכן גייסו אותה והכל טוב פשוט הפרופיל שלה נמוך
אנונימית
פשוט תעלי במשקל כל עוד את רוצה
לא מגייסים מתחת ל50
לא מגייסים מתחת ל50
אנונימית
לא חושבת
את בתת משקל חמור
את בתת משקל חמור
אנונימית
באותו הנושא: