4 תשובות
ה לא קשור . זה מעגל אינסופי: אנשים פוגעים בכך, אתה אוכל אכילה רגשית. ככה הסטיגמות בסופו של דבר הורסות הכל כמו תמיד. אני אמשך לבני אדם טובים עם נפש אוהבת ואגאל מבני אדם עם נפש מכוערת גם אם הם יפי תואר
אנונימית
לי כן לא מאפליה זה פשוט לא הטעם שלי
אידיאל היופי, "מרשים" להיות עם מישהי רזה
מה, זה ממש לא נכון.
זה לא מוריד לי בכלל.
זה כל אחד ומה שהוא נמשך אליו, לא להכליל.
לדעתי זה יפה.
זה לא מוריד לי בכלל.
זה כל אחד ומה שהוא נמשך אליו, לא להכליל.
לדעתי זה יפה.
באותו הנושא: