7 תשובות
שואל השאלה:
הלוואי שהיה לי מגמת פסיכולגיה יש לי רק תקשורת ביולגיה עיצוב ומחשבים. תקשורת זה לא קשור לפסיכולגיה נכון?
אנונימית
תקשורת זה קולנוע
אצלי בביהס יש פסיכולוגיה סתומה שלא לקחתי
שואל השאלה:
לפחןת לך היה פסיכולגיה בתיכון שלי אין בכלל ואני רוצה להיות פסיכולגית
אנונימית
המגמה שאני רוצה אין לי בתיכון הביהס שלי הוא מדעי :(
את לא צריכה יותר מידי מבחינת ציונים. אך אם את עושה הרחבה במגמת מדעי החברה (הכוללת: פסיכולוגיה, סוציולוגיה) יש לך ידע מקדים ויתפסו ממך אחת שיודעת יותר - אך אין לך מה לדאוג מציונים אף אחד לא מסתכל על זה בלימודי פסיכולוגיה אקדמיים. מקווה שעזרתי❤
בתל אביב ממוצע 85
פסיכומטרי 650
אריאל
ממוצע בגרויות בציון 95 ומעלה + ציון 80 ומעלה בבגרות במתמטיקה ברמת 3 יחידות + ציון 80 ומעלה בבגרות באנגלית ברמת 4 יחידות
לא מסתכלים אני חושבת על ציונים מהתיכון
פשוט את צריכה ללמוד את זה במכללה או אוניברסיטה