7 תשובות
אולי את כן תצליחי, אם את לא, תפרדי, אל תמשכי את זה ברגע שאת יודעת שזה לא זה פשוט תפסיקי כי ככל שתמשכי זמן זה יהיה כואב יותר
^^איך חברות אם יש משיכה וביטחון?
אבל משיכה
שואל השאלה:
כן,, יש את החלק של המשיכה....
כן,, יש את החלק של המשיכה....
אנונימית
קיצר תנסי אין לך מה להפסיד
שואל השאלה:
ומה אם אני לא אצליח להתאהב בו? מה אם הוא מאוהב בי והוא יחכה ובסוף אני אפגע בו?
ומה אם אני לא אצליח להתאהב בו? מה אם הוא מאוהב בי והוא יחכה ובסוף אני אפגע בו?
אנונימית
כן זה הגיוני, אהבה זה שילוב של המון דברים, זה נבנה לאט לאט
באותו הנושא: