7 תשובות
זהו שלא
זה יותר הבסיס כדי להבין את החומר בכיתות היוצר חשובות צריך להבין את זה
לא, אין שם חומר לבגרות והציונים לא משפיעים. כדאי שתשקיעי במתמטיקה ואנגלית כדי להישאר/לעלות הקבצות.
פחח, לא.
חח לא
אצלנו כן.. אצלנו עם התעודה של מחצאית ב' של כיתה ח' צריך להביא את זה לתיכון וככה בעצם נרשמים. אם יש 3+ נכשלים (בתעודה) לא מקבלים אותך לתיכון
באותו הנושא: