18 תשובות
לייזר
לי אישית זה פחות מושך אבל יש גברים שלא אכפת להם מזה
לי אישית זה פחות מושך אבל יש גברים שלא אכפת להם מזה
לייזר
היי אני באותו מצב שלך
תלכי לרופאת נשים ותעשי בדיקה הורמולנית
וגם את יכולהל עשות הסרת שיער בלייזר
תלכי לרופאת נשים ותעשי בדיקה הורמולנית
וגם את יכולהל עשות הסרת שיער בלייזר
תקשיבי, את אישה עם שיערות באותה מידה שתהיי אישה בלי שיערות, לכל הנשים יש שיער בכל הגוף כי ככה נולדנו, את יכולה להוריד בשעווה/לייזר/גילוח אבל את באמת לא חייבת כי בכל מקרה את תהיי אישה נשית
שואל השאלה:
אבל זה עולה מלא כסף וזה גם הרבה מקומות בגוף, אמא שלי לא מסכימה לי..
אבל זה עולה מלא כסף וזה גם הרבה מקומות בגוף, אמא שלי לא מסכימה לי..
אנונימית
בת כמה את?
לי יש בפנים . ובכל הגוף
בגלל זה הלכתי לעדות את הבדיקה ההורמולנית
ועשיתי לייזר 3 שנים ולא עזר לי
בגלל זה הלכתי לעדות את הבדיקה ההורמולנית
ועשיתי לייזר 3 שנים ולא עזר לי
שואל השאלה:
תכף 14
תכף 14
אנונימית
תעבדי ותחסכי
לייזר בכל הגוף יעלה לך לפחות 10000
תגלחי
אני גם מאוד מאוד שעירה והיו לי גם שיערות ממש בחזה ובפנים וכו'.
זה אצלי נטו גנים.
תנסי לדבר עם אמא שלך על זה ואני בטוחה שהיא תתמוך ברצונות שלך.
זה אצלי נטו גנים.
תנסי לדבר עם אמא שלך על זה ואני בטוחה שהיא תתמוך ברצונות שלך.
אנונימית
אל תעשי את הטעות ותגלחי זה יעשה לך יותר שיער
לכי לרופאת נשים היא תיתן לך בדיקה הורמולנית
ןאז תדעי מה הבעיה ואיך לטפל
לכי לרופאת נשים היא תיתן לך בדיקה הורמולנית
ןאז תדעי מה הבעיה ואיך לטפל
בדיקה הורמולנית זה חינם
תתעלמו מתשובה זו, תודה
לייזר עשיתי 3 שנים ולא עזר
עשיצי בדיקה הורמולנית ויתנו כדורים לטפל בזה
עשיצי בדיקה הורמולנית ויתנו כדורים לטפל בזה
וואי גם אני בת 14 ואני כמוך אני לא ניקראת שעירה אבל יש לי שיער פשוט בכל הגוף ושוועה כואבת במקומות האלה ולגלח אחרי זה, זה יהיה קוצים וליזר אני קטנה מידי וגם לי אין לי מושג מה לעשות ואני מנסה להסתיר את זה כמה שיותר
אנונימית
אני לא מורידה (אני מורידה לפעמים סתם שמשעמם לי)
אני לא מרגישה שזה מוריד מהנשיות שלי כי אם את אישה ויש לך שיערות זה מה שנחשב אישה זה לא באמת משנה
ואם למישהו מוריד זה שיש לך שיערות, הוא לא שווה אותך.
אני לא מרגישה שזה מוריד מהנשיות שלי כי אם את אישה ויש לך שיערות זה מה שנחשב אישה זה לא באמת משנה
ואם למישהו מוריד זה שיש לך שיערות, הוא לא שווה אותך.