7 תשובות
לקום מזה.את חזקה!
וכמובן להבא אל תתני לפחד לפגוע בך!אם הוא עשה את זה הוא לא שווה את הקירבה שלך
זה תהליך שלוקח זמן ומתן אמון בפרטנר החדש.
אל תאיצי או תכריחי את עצמך להיפתח וגם אל תשללי מערכות יחסים בגלל כשלים של העבר, כל בן אדם הוא שונה ואינדיבידואלי.
לא יודע אף פעם לא הייתה לי חברה (בן 16 עוד מעט) עצוב..
הלך נסיך יבוא מלך
אני אישית פשוט הופכת את זה לסוג כזה של בדיחה או משהו בסיגנון... ולא רק בדברים כאלה גם בדברים יותר קשים... ועד היום אני פשוט צוחקת על זה לא משנה עד כמה זה היה קשה כל מה שקרה.... (מקווה שעזרתי לך....)
שואל השאלה:
תודה אבל ממש קשה לי לא מצליחה להתמודד בקושי מתפקדת" בוכה המון
אנונימית
בדרך כלל אם את מספרת לחברה טובה אז זה יותר מקל אליך....