6 תשובות
חחח תתחדשי :)) וכמו שאמרו פה די הרבה זמן.
אנונימית
אל תפלי לשיין!את תתמכרי , אני הכרתי את החנות עוד כשהיא הייתה בחיתולים ולא הייתי מזמינה מסיבות כאלה ואחרות אבל תמיד חלמתי להזמין .
שנה שעברה הזמנתי במחיר של 200 ואז זה עלה ל 400 ל700 ההזמנה האחרונה שלי בוצעה ב 1300 ואני בדרך לעוד הזמנה !
ממליצה מקרב לב לא להזמין מהאינטרנט אם את לא יכולה לשלוט בהתמכרות שלך
שואל השאלה:
זה משהו שאין ברירה אלא מהאינטרנט
אנונימית
חחח תחדשי,אבל מזהירה זה ממכר לקנות מהאינטרט הפעם הראשונה שהזמנתי מאינטרנט זה לפני חודש וחצע חודשיים ואני כבר על מעל 1000 שקל יצא לי
שואל השאלה:
נו באמת למה כל כך הרבה זמן
ותודה(:
אנונימית
תלוי במוכר, בדרך כלל בין שלושה שבועות- חודשיים.
תתחדשי :)